צפו: אלנתן שלום שר את מילותיו של סרן עמרי ז"ל

צפו: אלנתן שלום שר את מילותיו של סרן עמרי ז"ל

הזמר והיוצר הסרוג, אלנתן שלום החליט לכבוד יום הזיכרון להלחין ולשיר את המילים שכתב סרן עמרי טל ז"ל שנהרג במהלך מבצע "צוק איתן"- האזינו

author-image
"הרגשתי שהוא מבקש ממני להלחין את המילים האלה"

לכבוד יום הזיכרון לחללי צה"ל, הזמר והיוצר אלנתן שלום החליט להלחין ולשיר את המילים שכתב סרן עמרי טל, לוחם שריון בעוצבת ברק שנהרג במהלך מבצע "צוק איתן" כשהוא בן 22 במותו.

"אני זוכר שיכולתי להרגיש איך הוא נמצא בחדר ומבקש ממני להלחין את המילים האלה" מספר אלנתן "התפללתי שאהיה צינור נכון לדבר ואתן כבוד למילים של עמרי".

"50 טקסטים קיבלתי לידיים באותו ערב,50 טקסטים של אהובים ויקרים לנו מכל שנפלו במלחמות ישראל" משחזר אלנתן "בחיל ורעד קראתי לאט לאט כל טקסט כדי לא לפספס דבר ואז הגיע טקסט של סרן עמרי טל ז"ל".

אסתי טל אמו של עמרי סיפרה: "לא השכיל האלוהים לתת שלום, אבל אל נתן לאלנתן קול פעמונים, כישרון אין קץ ואהבה לבני אדם ואנחנו מרכינים ראש גם עבור עמרי שהיא יחיד וייחודי וגם בפני כל מי שהשכילו לברוא את השיר ולהביא מעט אור להאיר את כל הארץ".

אלנתן כזכור הלחין גם את השיר "אמא אם הייתי" של חנן בן ארי, השתתף ב"דה וויס" וכתב למיטב הזמרים ביניהם: שירי מימון, ריטה, מירי מסיקה, ודוד דאור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו