מרגש:מתי שריקי בסינגל לזכר הרב דיקשטיין•צפו

מרגש:מתי שריקי בסינגל לזכר הרב דיקשטיין•צפו

לכבוד יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, הזמר והיוצר מתי שרקי כתב והלחין סינגל לזכרו של הרב יוסי דיקשטיין שנרצח בפיגוע ירי לפני כמעט 14 שנה, יחד עם אשתו והבן הקטן שלו- צפו

לכבוד יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, הזמר והיוצר מתי שרקי כתב והלחין סינגל לזכרו של הרב יוסי דיקשטיין, שנרצח בפיגוע ירי לפני כמעט 14 שנה, יחד עם אשתו והבן הקטן שלו.

"קשה לשכוח את הרגע הזה" משחזר שריקי את הרגע הקשה "מוצאי שבת חתן, בקשו מהכלה, אשתי הטרייה להודיע לי: הרב דיקשטיין נרצח בפיגוע".

זיכרונות אחרונים מהרב דיקשטיין (צילום: באדיבות המצולם)

שריקי סיפר על הקשר המיוחד עם הרב ועל רגעיו האחרונים: "כשהתחתנתי,אחד האנשים שליווה אותי באופן קרוב בצעד הזה היה הרב שלי בכיתה י"ב. הרב יוסי דיקשטיין היה מאוד קרוב אלי וליווה אותי לחופה. יומיים אחרי החתונה קרה הפיגוע, בערב שבת חתן שלי. ביום ראשון שלאחר השבת תוכננה מסיבת שבע ברכות יחד איתו והוא בקש להקדים אותה ליום חמישי, זו היתה הפעם האחרונה שראיתי אותו. אחד הזיכרונות הכי חזקים שלי ממנו הוא השיר הזה שכתבתי והלחנתי כמהשנים לאחר הרצחו ומאז,חלפו הרבה שנים,בנינו בית, נולדו לנו ילדים,אבל הזיכרון לא חלף. הוא מלווה אותי ונותן לי כוח".

כמדי שנה לפני יום הזכרון,אני משתף את הזכרון האישי שלי,השיר שכתבתי על הרב שלי שנרצח,מוקדש לכל מי שאיבד את היקר לו,אבל ממשיך את צו החיים,עוד עונה, עוד שנה" סיכם שריקי.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו