שנה להירצחו: "הזעקה 'אלחי' עדיין מהדהדת". צפו

שנה להירצחו: "הזעקה 'אלחי' עדיין מהדהדת". צפו

בזיכרון חי: שנה לאחר פיגוע הדריסה ששינה את חייהם, פגשנו את משפחת טהרלב לראיון ייחודי בסרוגים, בו הם פותחים את הלב ומספרים על החלל העמוק שהותיר בנם ואחיהם סמל אלחי ז"ל

author-image
שנה להירצחו: "הזעקה 'אלחי' עדיין מהדהדת". צפו

בזיכרון חי: 365 ימים עברו מאז הפיגוע ששינה את חייהם. שנה אחרי, פגשנו את כולם לראיון ייחודי, האבא הרב אוהד, אמא אביטל והאחיות רעיה ורננה שבנם ואחיהם סמל אלחי טהרלב ז"ל נהרג בפיגוע דריסה בכניסה ליישוב עפרה.

(קרדיטים: צילום: יוני זוננשטיין, מוסיקה: Besound.com)

אלחי התגייס למסלול בני ישיבות בגדוד 13 של גולני, רווי הנופלים. יחד עם חבריו למחלקה תפסו קו בגיזרת בנימין' בשעה שאבטח עם חברו את הטרמפיאדה בכניסה ליישוב, הגיח המחבל במהירות ודרס אותו למוות.

כמה ימים לפני חג הפסח, הגיעו אלפי אנשים ביום חמישי להר הרצל לחלוק לאלחי כבוד אחרון , שם נקבר. צעקה אחת שנשמעה באזור ד' חלקה 8 מהדהדת עד היום: צמאה נפשי לאלוקים, לאלחי, ספד לו אביו, ולא הותיר עין יבשה.

כשהם נשאלים מה קרה מאז, הדעות חלוקות, מאב המשפחה לא נשמע מילים על משבר, רק בכי וגעגוע גדול. אצל השאר הכאב מגיע בצורות אחרות.

כשאנחנו מדברים על אלחי, חיוך עולה על פני ההורים. הזיכרון חי והם מבקשים מכולם לזכור אותו גם כך.

היום, כשעה לפני כניסת יום העצמאות וחגיגות ה-70 למדינה, תתקיים בשעה 19:00 הכנסת ספר תורה לעילוי נשמתו של אלחי הי"ד ביישוב טלמון בו גדל. במעמד הרב הראשי לישראל, הרב  דוד לאו ומח"ט בנימין אל"מ יובל גז.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
וואו. מקצועי ברמות
יוסף | 18-04-2018 9:31
כל הכבוד. ריגשתם
2
אם משפחות הנופלים החילוניים היו מתנהגים כמונו, היה פה בית משוגעים
המגזר שלנו עף על עצמו | 18-04-2018 14:21
זה התחיל עם שלושת הנערים החטופים זל, וממשיך עם אלחי ודומים. אפשר לחשוב שקיבלו עיטור גבורה. הכאב עצום, אבל תשומת הלב שהם מרכזים כל הזמן פשוט מטורפת. רבותי, מעל עשרים אלף חללי צהל, חלקם מעוטרים ו/או משתתפי קרבות. והמשפחות נושכות שפתיים, ואנחנו מרכינים ראש, ומחבקים אותם.