לרגל יום העצמאות: דגלי ישראל הונפו במזרח ירושלים - סרוגים

לרגל יום העצמאות: דגלי ישראל הונפו במזרח ירושלים

עמותת עטרת כהנים חידשה השבוע את דגלי ישראל התלויים דרך קבע על בתי התושבים היהודים במספר מוקדים ברחבי מזרח ירושלים, וכן ברובע המוסלמי והנוצרי בעיר העתיקה

author-image
לרגל יום העצמאות: דגלי ישראל הונפו במזרח ירושלים
  דגל ישראל מעל בית גבריאל במזרח ירושלים (צילום: עטרת כהנים)

מבצע מיוחד ליום העצמאות: מאות דגלי ישראל חדשים נתלו השבוע על בתי התושבים היהודים המתגוררים ברחובות העיר העתיקה בירושלים, ברובעים הנוצרי והמוסלמי, וכן בשכונות במזרח ירושלים.

"אצלנו דגל ישראל תלוי כל השנה, ואנחנו לא צריכים חג מיוחד כדי לציין את הקשר שלנו לארץ ישראל ואת אהבתנו הגדולה למדינה"אומר משה קורדובה המתגורר ברובע המוסלמי, או כפי שהוא מכונה על ידי המקומיים- הרובע היהודי המתחדש. "אבל יש משהו מיוחד בימים אלו, שבהם אנו חוגגים את יום העצמאות ויום איחוד ירושלים- שבהם אנחנו מרימים בגאווה את כל דגלי ישראל שיתנוססו בראש כל הבתים".

תולים דגלי ישראל במזרח ירושלים ובעיר העתיקה (צילום: עטרת כהנים)

בתליית הדגלים השתתפו עובדי עמותת עטרת כהנים, מתנדבים ונוער מהעיר העתיקה. המשימה ערכה מספר ימים, בשל ריבוי הדגלים והמבנים בשכונות היהודיות במזרח ירושלים. משנה לשנה המשימה מצריכה יותר כוח אדם, דבר שמציינים בעמותה לחיוב.

דגל ישראל באבו-טור (צילום: עטרת כהנים)

אסף ברוכי מעמותת עטרת כהנים סיפר כי "דגל ישראל מסמל את האהבה הגדולה שלנו למדינת ישראל, ודווקא בימים אלו בהם אנחנו חוגגים את הנס הגדול שהיה לנו בהקמת המדינה ובחזרת עם ישראל לארצו- אנו מרימים את הדגל גבוה מעל הבתים שיהיה לנו למצפן".

"במהלך חול המועד פסח האחרון הגיעו לרובע המוסלמי גל מבקרים גדול במיוחד, ובחודש הקרוב עם האירועים הממלכתיים הרבים הצפויים לנו- ימי הזיכרון, העצמאות ויום ירושלים, אנחנו מאמינים שנכפיל את הכמות" הוסיף ברוכי. "נמשיך לחזק את הריבונות היהודית בעיר העתיקה ובסביבותיה, על ידי נוכחות יהודית ועל ידי הדגלים הרבים שיתנוססו מעל כל הבתים בגאווה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מצווה להניף דגל בכל בית במדינת ישראל
יפה יוסף | 18-04-2018 17:38
תודה לאל על המדינה והדגל היפה עם צבעים טהורים.
2
צבועים מניפים בדגל
אזרחית | 18-04-2018 17:58
קודם כבדו יהודים ציונים בהר הבית ובכותל המשטרה גזענית מפלה מיתעמרת ביהודים וכל השוטרים שם ערבים האפליה שם בוטה ברמות סותרות לחלוטין את חוקים שהמציאו שמאל על אי אפליה או גזענות שחלים רק לטובת ערבים ורוצחי יהודים