עושים שלום: אביב גפן ואייל גולן בקאברים מפתיעים

עושים שלום: אביב גפן ואייל גולן בקאברים מפתיעים

עושים שלום: לקראת התכנית המשותפת של השניים, אביב גפן החליט לחדש את שירו של אייל גולן ''צליל מיתר'' וגם גולן לא נשאר חייב וחידש את ''האם להיות בך מאוהב'' שכתב והלחין גפן- האזינו

לאחר שדיווחנו כי אביב גפן נפרד מכסא המנטור בתכנית 'דה וויס', לטובת תכנית ראליטי חדשה לצד לא אחר מאייל גולן. השניים החליטו להראות כי גם בין היריבות וחילוקי הדעות הרבים ביניהם, יש טיפה של שלום וביצעו לראשונה שרים אחד של השני.  אביב גפן החליט לחדש את שירו של אייל גולן "צליל מיתר" וגם גולן לא נשאר חייב וחידש את "האם להיות בך מאוהב" שכתב והלחין גפן.

"שמחתי לשתף פעולה בפרויקט מיוחד וחגיגי זה לקראת יום העצמאות ה-‭70‬ של מדינת ישראל" אמר גולן לעיתון ישראל היום. "זו הזדמנות נפלאה לזכור שהמוזיקה הישראלית, על כל גווניה, מחברת ומקרבת בין אנשים".

גפן מסר: "'צליל מיתר', הוא השיר הכי יפה בעיניי ברפרטואר של אייל גולן והכי מאתגר מבחינתי. יש שירים שהרבה יותר טבעי לי לשיר. קאבר מוצלח הוא כזה שהופך את השיר ליצירה אחרת, שנותן לו פרשנות חדשה. ניסיתי לגרום ל'צליל מיתר' להישמע כמו שיר שלי. נראה לי שהצלחתי".

בתכנית החדשה שמפיקה בימים אלה הזכיינית קשת וטדי הפקות, יתחרו גפן וגולן אחד בשני כמפיקים מוזיקליים, על בסיס הידע והניסיון האישי שלהם. כדי לאשר ולהסביר את החיבור המפתיע בתולדות הטלוויזיה, העלו הזמרים לחשבון האינסטגרם שלהם את המשפט: "כי שלום עושים עם אויבים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
יופי של ביצועים
דפנה | 17-04-2018 11:25
בהצלחה לעונה שתעלה בקרוב בקשת אביב גפן אייל גולן יום נפלא לכם
מוסיקה זה פוליטיקה
Carmit naro1n | 18-04-2018 23:17
תארו לכם שקהל של לאונארד כהן מגיע בטעות להופעה של אייל גולן או ההיפך קהל של אייל גולן מגיע בטעות להופעה של לאונארד כהן ....הקהל של אייל לא יבין מי זה הבן אדם הזה שש בלי סילסולים בטון אחד.....הם לא יבינו את הפוליטיקה של לאונארד כהן....לצערינו