'תודה שבחרת בי': אדווה ביטון במכתב לבתה אדל הי"ד - סרוגים

'תודה שבחרת בי': אדווה ביטון במכתב לבתה אדל הי"ד

הייתי מוכנה לשלם מחיר יקר, הייתי מוכנה לסיים את חיי למענך, רק בשביל שתדעי מה היית עבורי בעודך בחיים ומה תהיי עבורי לעולם ועד. כמה השפעת עליי בחייך, לימדת אותי כל כך הרבה על עצמי, חשפת את יכולותיי. אני מודה לך שבחרת בי לאם


אדלי יקרה שלי ,

אני כותבת לך מגעגוע, כותבת עם דמעות. המילים מתבלבלות, מרגישה מחנק. מה לילדה בת 4 ושמונה חודשים וליום הזיכרון? אני שואלת את עצמי, הרי כולנו התרגלנו להתייחד עם אלה שעברו כברת דרך. אבל את תינוקת קטנה שלי הגעת לפרק זמן קצר כל כך, חייך נגדעו עוד בטרם עת.

עוד בהיותך תינוקת, נחשפנו למיוחדות שבך ,לאנרגיות שהיו טמונות בך, לחוכמה לדעתנות, ולשמחת החיים. היה ברור לי שאת משהו מיוחד. הגעת לעולמינו להרעיד, לרגש ולשנות. נלחמת , נלחמת בגבורה ובעקשנות לאורך כל הדרך. כמה ייחלתי לסוף אחר!! איך דמיינתי במוחי את קולך המתוק , הקורא לי שוב אימא , את החיבוק החזק, את הקפיצה השובבה היישר לזרועותיי. לצערנו זה לא קרה!!במקום, נאלצנו לקבל חיבוקים אחרים של המונים שהגיעו לנחם.

היום הנורא הזה בו נאלצנו לטמון אותך באדמה, לא יישכח, אך אני שהקפדתי כל כך שאף אחד לא יכאיב לך הסכמתי. אבודים אומללים פה נשארנו, עלייך מבכים המומים, כואבים כך נהייה עד קץ הימים. לא אשכח את חיוכך השובה, את הארת פנייך, תדעי שאנחנו לא נפרדנו. הייתי מוכנה לשלם מחיר יקר, הייתי מוכנה לסיים את חיי למענך, רק בשביל שתדעי מה היית עבורי בעודך בחיים ומה תהיי עבורי לעולם ועד. כמה השפעת עליי בחייך, לימדת אותי כל כך הרבה על עצמי, חשפת את יכולותיי. אני מודה לך שבחרת בי לאם.

כל פעם אני לומדת שהחיים הם פשוט מרוץ, מרוץ משוכות. ואני בהחלט נחושה להמשיך ולקפוץ מעליהן, גם אם במקרה שלנו הן גבוהות טיפה יותר. תהיי בטוחה שאני עושה את המיטב להשאירך בתודעה הציבורית. 'עמותת אדל- אני דואג לאחר' שהוקמה לזכרך מסייעת לאלה שחוו אבדן טרגי לאלה הכאובים, הפגועים, המרוסקים וברוך השם נותנת הרבה כוח.

נאחזת בזיכרונות, רק כדי לצבור עוד חוויות , נאחזת במבטך השובה, דעי שאנחנו לא מוותרים, המשפחה שלנו ברוך השם, שמחה ומתפתחת. רוח זיכרונך ישאיר אותנו עם ראש מורם ועם גאווה גדולה.

בלב כואב ומלא געגוע,

אמא

=======

המכתב פורסם במוסף 'ידיעות אחרונות' בשבת האחרונה

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
השם יקום את דמה של אדל ביטון מאת הפלסטינאצים ועוזריהם הבוגדים !!!!!!!!!!!!
ם | 16-04-2018 11:23
/