'בושה': אנשי ימין מגנים את האלימות נגד איש השמאל - סרוגים

'בושה': אנשי ימין מגנים את האלימות נגד איש השמאל

איש השמאל הקיצוני, יריב אופנהיימר, טען כי הותקף ברחבי תל אביב בזמן שרכב על אופניים. אנשי ימין, ביניהם חבר הכנסת סצלאל סמוטריץ' גינו את האלימות

author-image
'בושה': אנשי ימין מגנים את האלימות נגד איש השמאל
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

האלימות נגד איש השמאל הקיצוני, יריב אופנהיימר, הביאה חלק מאנשי הימין לגנות את המעשה. כך למשל איש האיחוד הלאומי, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', כתב כי "אלימות מכל סוג היא פסולה וחייבת להיות מחוץ לתחום. יריב כשמו הוא יריב פוליטי ואידיאולוגי אבל אח ואהוב והאלימות שהופעלה נגדו אתמול בערב היא חמורה ולא לגיטימית. נמשיך לחלוק ולהתווכח בכבוד ומתוך אחוות אחים לעם אחד מאוחד ומיוחד".

מי שעוד הגיב למקרה הוא יונתן אוריך, מנהל הניו-מדיה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שכתב: "בושה וחרפה. ראוי לכל גינוי".

בנוסף, בתגובה לתיאור המקרה שאל אחד הגולשים את אופנהיימר: "מאוד שקטים החברים שלך בערוץ 20,שום תגובה, גינוי. מאכזב". אופנהיימר העמיד אותו על טעותו והשיב לו: התקשרו וגינו. גם כאן, ומיד".

השמאל הקיצוני, מזכ"ל 'שלום עכשיו' לשעבר, יריב אופנהיימר, הותקף אמש (ראשון) בעת שרכב על אופניו. אופנהיימר טען כי בזמן הרכיבה הושלך עברו חפץ שפגע ברגלו וביצה שהתפוצצה בסמוך אליו.

"אלימות היא אלימות", אמר אופנהיימר. "‏אני עדיין בהלם מההתקפה הפיזית שספגתי בעת שרכבתי על אופניים. חפץ פגע ברגלי בחוזקה וביצה שנזרקה לעברי פגעה בריצפה, שניהם הושלכו מרכב נוסע שנצמד אליי ונמלט מהמקום".


"זאת לא דאחקה ולא בדיחה. זאת אלימות מכוערת. מי שלא הותקף על ידי זר וחש את עצמת המכה על גופו, לא יבין זאת", כתב איש השמאל.

אמנם אופנהיימר לא קבע באופן חד משמעי כי המעשה נעשה על רקע עמדותיו הפוליטיות, אך הוסיף כי "סיימתי יום שהחל בשיחה עם מכינה בבית בפדואל ונגמר באולפני ערוץ 20. דיאלוג עם הימין הוא חלק חשוב בשגרת יומי. עצוב ומדאיג לסיים ככה את היום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בעיקרון אין שום הוכחה שזה נעשה על רקע פוליטי
רועי | 16-04-2018 10:12
לפי מה שאני מבין פשוט נקלע למקרה
2
א. חבל שהביצה לא פגעו בפרצופו הגס. ב. יבורכו הידיים שקיימו מצוות ''והטחת ביצה בפני רשע''
עמוס | 16-04-2018 11:14
שיריב עופנהימר יגיד תודה שלא קיבל ברזלים בפרצוף או צרכים של בהמה.