פרטנר היום: אמזון פריים וידאו מעתה על ממירי פרטנר TV - סרוגים

פרטנר היום: אמזון פריים וידאו מעתה על ממירי פרטנר TV

קבוצת פרטנר הודיעה היום (15.4), על הסכם ראשון מסוגו בין אמזון פריים וידאו ופרטנר TV בישראל. ללקוחות פרטנר TV יש מעתה גישה ישירה מהממיר של פרטנרTV  לשירות Amazon Prime Video, לצפייה במגוון רחב של תוכן מקורי ורכש בינלאומי של אמזון פריים וידאו, כולל סדרות טלוויזיה וסרטים

פרטנר היום: אמזון פריים וידאו מעתה על ממירי פרטנר TV

פרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה הראשון והיחיד בישראל שמציע את אפליקציית Amazon Prime Video על גבי הממיר, ושירות ה-OTT (Over The Top, שירות טלוויזיה על גבי האינטרנט) הראשון בעולם שתומך באפליקציה על גבי ממיר אנדרואיד TV.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, אמר: "אנחנו נרגשים מכך שפרטנר TV, שירות הטלוויזיה עם קצב הגידול המהיר בישראל, נבחר על ידי אמזון פריים וידאו להיות שירות ה-OTT הראשון בעולם שמציע את אפליקציית אמזון פריים וידאו על גבי ממיר אנדרואיד TV".

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בקבוצת פרטנר, אמר: "אנחנו גאים לחבור יחד עם אמזון פריים וידאו בהסכם ייחודי שיאפשר ללקוחות פרטנר TV ליהנות מחוויית פריים וידאו."

טים לסלי, סגן נשיא, אמזון פריים וידאו אינטרנשיונל, אמר: "אנחנו נרגשים מכך שמהיום, מנויי פריים וידאו יכולים לצפות בנוחות בכל סדרות הטלוויזיה והסרטים שבאפליקציית פריים וידאו, על גבי ממירי פרטנר TV."

Amazon prime video

מנויי שירות פריים וידאו של אמזון, יכולים מעתה ליהנות מגישה לאלפי כותרים באמצעות אפליקציית אמזון פריים וידאו על גבי ממירי פרטנר TV, כולל סדרות מקוריות של אמזון פריים וידאו, בהן הסדרה The Marvelous Mrs. Maisel זוכת פרס ה-Golden Globe, הסדרה עטורת השבחים The Man in the High Castle, The Grand Tour  הזוכה להצלחה ברחבי העולם, Sneaky Pete ועוד, וסדרות וסרטים איכותיים נוספים המתווספים לשירות כל הזמן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו