ינון מגל: "עשו לי לינץ', השמאל אכזרי מאוד" - סרוגים

ינון מגל: "עשו לי לינץ', השמאל אכזרי מאוד"

חבר הכנסת לשעבר ינון מגל, התארח בתוכנית "כולם ב- 20" עם בועז גולן בערוץ 20 והתייחס בהרחבה להתפטרותו מהכנסת וממפלגת 'הבית היהודי': "שילמתי מחירים יקרים מאוד"

(צילום: מתוך ערוץ 20)

חבר הכנסת לשעבר ינון מגל, התארח הערב (חמישי) בתוכנית "כולם ב- 20" עם בועז גולן בערוץ 20 והתייחס בהרחבה להתפטרותו מהכנסת וממפלגת 'הבית היהודי'.

"הייתה לי תמיכה מדהימה מהימין. אני חושב שבימין יש משהו שכשמישהו נופל נותנים לו תמיכה ולא דורכים עליו, שזה דבר מדהים והייתה לי תמיכה מדהימה", פתח מגל.

אני לא פראייר

לדבריו, "אני לא חושב שיצאתי פראייר. עשו לי לינץ' שלא היו הרבה כמוהו בממוקדות שלו, באכזריות שלו, ברשעות שלו ואני הרגשתי שזה קצת חסר טעם שאני אשאר בתוך הטינופת הזאת, במיוחד כשיש אישה בבית וילדים זו סיטואציה מורכבת".

מגל סבור כי "עשו מזה הרבה יותר ממה שהיה באמת. כלומר, באמת זאת הייתה רשעות לשמה, זאת הייתה נבזות. אין מה להצטער על דברים שקרו, כלומר מה שהיה היה. אני לא מצטער על זה, היה לי את הפסק זמן הזה, הייתי עם המשפחה, הייתי עם הבית, זה היה דבר נפלא ובעזרת השם נראה מה יקרה".

שילמתי מחיר מאוד יקר

מגל הוסיף כי "בסוף, אני שילמתי מחיר מאוד יקר, בכניסה שלי לפוליטיקה. אני לא רציתי ללכת לפוליטיקה, אני נכנסתי לפוליטיקה ורכבתי על הסוס הזה והיה לי ברור שאני מושך הרבה מאוד אש ושאני אחטוף על זה. לא תיארתי לעצמי שזה יהיה כזה דבר. אבל בסופו של דבר, שילמתי מחיר מאוד מאוד יקר. זה היה יכול להיגמר גם הרבה יותר גרוע, כי אם הייתה לי אישה פחות תותחית אז יכול להיות מצב שהערב לא הייתי רואה את הילדים שלי בבית".

(צילום: מרים אלסטר/ פלאש90)

"זה לא צחוק, זה דבר מאד רציני וזה לא פשוט, מחירים מאוד גבוהים ואני שילמתי כבר מחירים מאוד גבוהים. עכשיו, הכתם הזה הוא כתם. כלומר, לא משנה מה יהיה. בסוף, בתוך הפוליטיקה, אתה משלם מחירים. גם מימין וגם משמאל. אין פה צד צדיק וצד מלוכלך. כולם זורקים בוץ אחד על השני ואם אתה היום נכנס לפוליטיקה אתה כאילו שם צלב על הגב שלך וקדימה תתחילו לירות בי. זה עסק שהוא לא פשוט. תמיד יהיו טוקבקים ותמיד יהיו דברים".

השמאל אכזרי

"האכזריות של השמאל היא גדולה מאוד", הפנה מגל אצבע מאשימה. "לכאורה, הימין הוא האלים, לכאורה הימין הוא הבעייתי. האכזריות של השמאל היא גדולה מאד וזה מחיר יקר. אני אומר באופן אמיתי: זה מחיר שבן אדם שיש לו אישה ויש לו ילדים, ויש לו משפחה, אמא ואחים וחברים. שילמתי מחיר יקר, זה לא דבר פשוט. אני כן חייב להגיד לך שיש פה גם שיקול של שליחות. בסוף כשאני עושה את הדברים, חוץ מעניין של אגו שכל בן אדם רוצה להצליח ולהתקדם ולהשפיע וכו', ואני לא מלאך, כן? אני גם בן אדם. אבל יש פה כמובן גם מימד של שליחות וזה עומד אחד מול השני".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
יכול להעיד ממקור ראשון שהשמאל לא בוחל בשום אמצעי כדי לשלוט בכח.
י | 13-04-2018 9:05
2
ינון היקר ! מפחדים ממך, כי אתה רהוט, חכם ומוצלח. חוששים שתהיה אי פעם ראש הממשלה
עמוס | 13-04-2018 10:09
יהי ה' עמך כל הימים איש נחמד
נכון מאוד
. | 10-04-2019 14:33
..
3
זה היה ברור !!! אבל מתי הוא חוזר
צחי | 13-04-2018 10:32
ב''ה שיחזור כבר
4
בתחבולות עשה לך מלחמה: יש להשיב לשמאל כגמולו
שי | 13-04-2018 16:04
לחכים מהשמאל לא חסרים שלדים בארון. הגיע זמן להוציא אותם ולהביך את הנאורים
5
בכיין ממש שסניק כמו שאתם אוהבים לומר
יעקב | 14-04-2018 21:27
בכיין דומה לשסניק
6
אתה רציני?! עדיף שתשתוק. אתה ניסית להתחיל עם אשה נשואה.
אלי | 15-04-2018 20:25
מי מתנכל לך? אם כבר התנכלו זה לרחלי רוטנר.
7
צודק
יעקב וידר | 16-04-2018 6:50
אתה צודק השמאל אכזרי מאוד
8
לא הבנתי אם ינון מגל טוען שלא נטפל מינית?!
סוקרטס | 30-05-2018 13:30
אם אכן נטפל אזי על מה ילין ואם לא נטפל למה שחו כתפיו מהאשמות השמאל (נדמה לי שזה היה עניין של רשויות החוק ולא השמאל), היה צריך לעמוד על רגליו האחרויות ולהוכיח את צדקתו. על אנשים מסוגו נאמר הפטריוטיזם הוא מפלטו הראשון של הנבל.