טקס הדלקת המשואות: רגב הגישה תלונה במשטרה - סרוגים

טקס הדלקת המשואות: רגב הגישה תלונה במשטרה

שרת התרבות והספורט הגישה תלונה במשטרה לאחר שאלפי הודעות כוזבות נשלחו בשמה לאזרחים רבים- ביניהם פעילי ליכוד. רגב הגישה תלונה בגין התחזות לעובד ציבור והיא הוגשה על ידי קצין הבטחון של משרד התרבות והספורט

טקס הדלקת המשואות: רגב הגישה תלונה במשטרה
  (צילום: פלאש90)

סערת טקס הדלקת המשואות.

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, הגישה אמש (רביעי) תלונה במשטרה לאחר שאלפי הודעות כוזבות נשלחו בשמה לאזרחים רבים- ביניהם פעילי ליכוד. רגב הגישה תלונה בגין התחזות לעובד ציבור והיא הוגשה על ידי קצין הבטחון של משרד התרבות והספורט.

על פי הדיווח באתר 'מעריב און ליין', בהודעות נכתב כי "שרת התרבות מירי רגב הצליחה להגדיל את מספר המושבים בטקס הדלקת המשואות לרגל שנת ה-70. לאור ההצלחה ניתן לקבל עד 2 כרטיסים על בסיס כל הקודם זוכה".

ההודעה הופצה תחת הכותרת: Regev, ואליה צורפו מספרי הטלפון של שלושה מעובדי לשכתה של רגב. בעקבות ההודעות, הוצפו עוזריה באינספור טלפונים במהלך הערב, דבר אשר גרם לטרדה רבה ולהגשת התלונה.

כאמור, הסערה סביב טקס הדלקת המשואות הגיעה לסיומה שלשום לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין הגיעו להבנות סביב משבר טקס המשואות לציון יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל. לפיהן, נתניהו ידליק משואה ואלדשטיין ינכח בטקס וינאם לבדו.

את המשואה ידליק ראש הממשלה בשם ממשלות ישראל לדורותיהן, כשבמעמדה יישא דברים בהתייחסו למגילת העצמאות, בכך מנסה יו"ר הכנסת לשמור על הממלכתיות ולא להיגרר לנאום ארוך ופוליטי.

בתוך כך, סיכם גם ראש הממשלה עם השרה מירי רגב שהיא תכנס לפני יום העצמאות את הוועדה לסמלים וטקסים שבראשותה, על מנת לקבל החלטה לפיה בכל עשור ישיא משואה ראש ממשלה מכהן. לשם כך, הדבר מצריך כינוס של וועדת השרים לסמלים וטקסים שבראשה עומדת רגב ועיגון ההחלטה על ידי הממשלה.

יולי אדלשטיין מברך על ההחלטה

"אני שמחה שההיגיון והממלכתיות גברו על השיקולים האישיים וראש הממשלה ישתתף בטקס המשואות", אמרה רגב לסיכום המשבר, וראש הממשלה ישתתף בטקס המשואות, ישא בו דברים ואף ישיא משואה לתפארת מדינת ישראל".

עוד אמרה כי בהתאם לסיכום עם נתניהו, בכוונתה להסדיר כי בכל עשור ישיא ראש הממשלה את משואת המדינה לכבודן של ממשלות ישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כה אמרה
נביאה | 15-04-2018 16:28
מי יתן ונוכל במהרה בימנו לומר ברוך שפטרנו מסיבוני את בובוני....