ליברמן: "לצלף מגיע צל"ש- לצלם טר"ש" - סרוגים

ליברמן: "לצלף מגיע צל"ש- לצלם טר"ש"

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס לסערת סרטון הצלף במהלך אירוע בקצרין. בדבריו שיבח את החייל אך גינה את הצלם: "לצלף מגיע צל"ש- לצלם טר"ש"

author-image
ליברמן: "לצלף מגיע צל"ש- לצלם טר"ש"
  "לצלף מגיע צל"ש- לצלם טר"ש". שר הביטחון אביגדור ליברמן (תילום: שחר לוי\משרד הביטחון)

שר הביטחון אביגדור ליברמן הגיב היום לסרטון הצלף שפורסם אתמול, בו חייל צה"ל תועד יורה בפלסטיני.  בדבריו ליברמן שיבח את החייל- אך במקביל גינה את הצלם.

"לצלף מגיע צל"ש, אך לצלם מגיע טר"ש. חייבת להיות משוואה ברורה" אמר במהלך טקס לחנוכת מרכז הפעלה עירוני לשעת חירות בקצרין. "צה"ל זה הצבא הכי מוסרי בעולם, אבל כשאתה נמצא בחזית ובמתח לפעמים מוציאים את העצבים, אז אפשר להבין את זה. בסופו של דבר הצבא, הצלפים, החיילים – מדובר במיטב עם ישראל, וצה"ל זה הצבא הכי מוסרי".

באירוע ליברמן גם נשאל על התקיפה אמש בסוריה, אשר יוחסה לישראל. "אני לא יודע מה היה שם ומי תקף. אני יודע דבר אחד בוודאות- לא נאפשר התבססות איראנית בסוריה, יהיו המחירים אשר יהיו. אין לנו ברירה אחרת" אמר. "ראינו יותר ויותר ניסיונות של איראן להתבסס בסוריה. הם לא מתכוונים לפתח שם לא מרכזי תרבות ולא מוזיאון. להסכים על ההתבססות איראן בסוריה זה להסכים לכך שהאיראנים ישימו טבעת חנק על הצוואר שלנו- ולא נאפשר את זה".

עוד התייחס למות העיתונאי יאסר מורתג'א, אשר זוהה הבוקר כפעיל חמאס. "מדובר במחבל עם ותק בזרוע הצבאית של חמאס. הוא קיבל משכורת באופן סדיר מ-2011, והשתמש ברחפן על מנת לאסוף מודיעין על כוחות צה"ל שנמצאים בחזית" הבהיר. "זו פעם נוספת שאנחנו רואים איך חמאס משתמש בתקשורת, באמבולנסים, בחולי סרטן שנשלחים לישראל. אנחנו מרוב ההומניות ורחמנות מקבלים אותם- ואז מתברר שהם בדרך קיבלו כמה משימות טרור ממפעילים בתוך חמאס".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ליברמן לא שמע על דגל שחור!
חנה | 10-04-2018 16:00
אילו ליברמן היה בזמן טבח כפר-קאסם, הפרשה הייתה מטויחת עוד יותר. לליברמן יש מוסר מלחמה של קוזאק, וזה איננו עומד להשתנות. האסון של מדינת ישראל שהיא מדינת העם היהודי במובן של אתם קרויים אדם, ואין אומות העולם קרויים אדם , אך לא מדינה של עם שהעניק לעולם תפיסה מוסרית על אדם שנברא בצלם אלוהים.