תכירו: זאת ספקית הסלולר החדשה בישראל - סרוגים

תכירו: זאת ספקית הסלולר החדשה בישראל

חברת אקספון 018 השיקה הבוקר את We4G, ספקית הסלולר השישית בישראל שתתחרה ברשתות הישנות. בחברה מבטיחים לשמור על מחירים תחרותיים וזולים, שיישארו לכל החיים

תכירו: זאת ספקית הסלולר החדשה בישראל
  ספקית הסלולר החדשה בישראל. WE4G. (צילום: עמוד הטוויטר של החברה)

התחרות בשוק הסלולר גוברת: חברת אקספון 018 השיקה הבוקר את We4G, שתהיה ספקית הסלולר השישית בישראל. החברה תפעל כספקית עצמאית תחת הרשת המשותפת של סלקום וגולן טלקום, ומספריה יפעלו בקידומת 051.

במשרד התקשורת טוענים שהחברה החדשה נכנסת לשוק הסלולר כדי להגביר את התחרותיות ולמנוע עליית מחירים. זאת בניגוד לרצונן של החברות הישנות, שקיוו שהם יוכלו להעלות בהדרגה את המחירים לאחר שגולן טלקום נרכשה על ידי חברת אלקטרה.

באקספון הבטיחו כי ישמרו על מחירים נמוכים ותחרותיים. "באנו לעשות טוב- ולא לעשות מלחמות", אמר המנהל חזי בצלאל באירוע ההשקה. "אנחנו חברה עסקית, ואנחנו צריכים רווחיות ומאזן- אף אחד לא יתכחש לזה. אבל לפני הכל אנחנו חברה של בני אדם, וחשוב לנו לעשות טוב".

לרגל ההשקה, החברה תספק מגוון חבילות סלולר גדולות במיוחד. כך הלקוחות שיירשמו בשבועיים הקרובים יוכלו לקבל חבילה הכוללת 40 ג'יגה בייט לגלישה סלולרית תמורת 29 שקלים לחודש. עוד הובטח כי מחיר החבילה יישאר לכל החיים. "בלי טריקים או שטיקים, בלי הפתעות בחשבונות בסוף החודש. חברת הסלולר תהיה מחויבת לחברה הישראלית- מכובדת, אהודה ולא שנואה" הבטיח בצלאל. "הלקוחות הם שותפים ולא אויבים".

החברה גם תציע חבילה של 10 ג'יגה בייט במחיר של 19 שקלים לשנתיים, ו-49 שקלים לאחר מכן. עם סיום ניצול החבילה, הגלישה לא תיחסם אלא תואט, ובחברה גם מבטיחים גלישה חופשית בוואטסאפ, ווייז וסנאפצ'ט. כרטיס הסים של החברה יעלה 20 שקלים, ויישלח בחינם באמצעות הדואר.

ב-We4G גם מציעים חבילות מיוחדות לטסים לחו"ל, שיאפשרו לכם לגלוש ב-24 מדינות ברחבי העולם, ביניהם ארה"ב, איטליה, ספרד וגרמניה. תמורת 49 שקלים תוכלו לרכוש חבילת גלישה של 750 מגה בייט, ותמורת 89 שקלים תקבלו 1 ג'יגה בייט לגלישה סלולרית. החבילה המוזלת תקפה ל-10 ימים, בעוד שהחבילה הגדולה יותר תהיה תקפה לשבועיים.

ההבטחה על שמירת המחיר לכל החיים נחשבת להחלטה מעט מפתיעה. על פי אתר גלובס, חברת סלקום גובה כיום מאקספון 25 שקלים ללקוח תמורת השימוש בתשתיות רשת הסלולר שלה. על פי ההסכם, המחיר הזה יעלה ל-27.5 שקלים ללקוח בתום השנה הראשונה ול-31.5 שקלים לכל מנוי לאחר שנתיים- כך שלא ברור כיצד אקספון תוכל להרוויח מבלי להעלות מחירים בעתיד. ככל הנראה, באקספון מקווים כי יוכלו להשיג נתח שוק מכובד בשנים הראשונות, ואז להסכים הסכם שימוש טוב יותר בעתיד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו