דרמה בהפועל חולון: שחקן תקף את חברו לקבוצה. צפו - סרוגים

דרמה בהפועל חולון: שחקן תקף את חברו לקבוצה. צפו

גלן רייס ג'וניור שוחרר מהפועל חולון לאחר שתקף את שותפו לקבוצה גיא פניני בעקבות משחק מול גלבוע\גליל שנגמר בהפסד 94:89. פניני נאלץ לקבל טיפול רפואי לאחר שסבל מדימום בפניו, והמשטרה פתחה בחקירה. צפו בדרמה

דרמה בהפועל חולון: שחקן תקף את חברו לקבוצה. צפו
  גלן רייס מתעמת עם גיא פניני (צילום מסך)

הפועל חולון בהלם: גלן רייס ג'וניור, שנחשב לאחד השחקנים הטוב ביותר בליגה והכוכב הגדול של הפועל חולון העונה, שוחרר מסגל הקבוצה לאחר שתקף את שותפו גיא פניני בתום משחק מול גלבוע\גליל. המשטרה פתחה הבוקר (שלישי) בחקירת האירוע.

צפו בתקציר המשחק הדרמטי

העימות הקשה בין חברי הקבוצה התחיל במהלך הרבע השלישי של המשחק, כשפניני הביע את כעסו על כך שרייס לא מסר לו את הכדור. רייס הגיב בסדרה ארוכה של קללות, וסירב להפסיק את המתקפה המילולית גם כשפניני ניסה להתרחק. בהמשך איים על פניני: "נתראה בחדר ההלבשה".

מאמן הקבוצה דן שמיר דיבר עם השחקן האמריקני וניסה להרגיע אותו- אך ללא הצלחה. לקראת סוף המשחק שמיר החליט להוריד את רייס מהפרקט והשאיר אותו על הספסל עד תום המשחק, שנגמר בהפסד ביתי לגלבוע\גליל בתוצאה 94:89. שמיר הסביר כי ההחלטה נבעה מכך שהבחין כי רייס לא היה במשחק, וחשש כי יכולתו תוביל להפסד.

ככל הנראה, הספסול היה מה ששבר את רייס, ובחדר ההלבשה הוא הכה את פניני ושלח אגרפים לפניו. "הוא פשוט פוצץ את פניני במכות" תיאר אחד השחקנים את האירוע הקשה. "גלן התנהג כמו פושע. זה ב-DNA שלו, בהתנהגות". פניני סבל מדימום בפניו ונלקח לטיפול רפואי בבית החולים, שם הזדקק לתפרים. בבית החולים ערכו צילומים כדי לקבוע האם רייס שבר את אפו או את ארובת העין של השחקן הישראלי.

בהנהלת המועדון הגיבו במהירות לאירוע הקשה. "לאחר משחק הערב גלן רייס היכה בחדר ההלבשה את גיא פניני, שנלקח לטיפול רפואי" מסרו מהקבוצה. ""בעקבות עבירת המשמעת החמורה, הוחלט הערב לשחרר באופן מיידי את רייס מהקבוצה. יותר מכך לא נרחיב בנושא".

גלן רייס ג'וניור שיחק העונה ב-18 משחקים במדי הפועל חולון, ותרם רבות לקבוצה שנמצאת כעת בראש הטבלה. רייס גם היה אחראי על סל הניצחון שהוביל לזכייה של חולון בגמר הגביע מול מכבי ת"א. בעונה הנוכחית רשם בממוצע 24.3 נקודות, 8.2 ריבאונדים ו4.9 אסיסטים למשחק.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
קטטה
אלמוני | 10-04-2018 10:01
כולנו זוכרים את הקללות והניאוצים שהטיח הזיבלון הקטן פניני בשחקן שיינבורד לכן יש להצטער ש רייס לא השלים את המלאכה