כבר נצחון: מתחרי האירווזיון הגיעו לישראל. צפו - סרוגים

כבר נצחון: מתחרי האירווזיון הגיעו לישראל. צפו

השנה כנראה לא נוכל לטעון שיש אנטישמיות באירוויזיון, אמש (א') 25 מתחרים ממדינות שונות בתחרות השנה נחתו בישראל ולא הפסיקו לפרגן לנציגה שלנו נטע ברזילי והלופר- אנחנו היינו באירוע הגאלה הפותח כדי לצפות בפלא מקרוב • צפו

כבר נצחון: מתחרי האירווזיון הגיעו לישראל. צפו
  (צילום: רפי דלויה)

אם תשאלו אותי, כבר לא באמת משנה לאיזה מקום נגיע בתחרות השירה הגדולה בעולם. מהסיבה שאת הניצחון שלנו בעיניי כבר השגנו.

על אף האנטישמיות והלחץ מה-BDS ישראל השנה על המפה יותר מתמיד. החל משיר האירוויזיון שלנו TOY, שעל אף שבנינו הוא נושא שנוי במחלוקת (כמו כל דבר כאן כמעט) זוכה לראשונה להכרה בינלאומית ועומד כרגע כשיר האירוויזיון הכי נצפה השנה בתחרות עם למעלה מ-11 מיליון צפיות ועד לכך שכמות כל כך נכבדת של נציגים מהעולם הסכימו השנה להגיע לביקור בישראל.

(צילום:רפי דלויה)

השנה כנראה לא נוכל לטעון שיש אנטישמיות באירוויזיון, שייערך השנה בפורטוגל. אמש (א') 25 מתחרים ממדינות שונות ביניהן: צ'כיה, גרמניה, צרפת, ספרד ועוד- צעדו על השטיח האדום במרינה בהרצליה ולא הפסיקו לפרגן לנציגת ישראל נטע ברזילי שהתקבלה בתשואות רבות במיוחד באירוע.

נטע ברזילי מתרגשת לקראת האירווזיון

(צילום: לינוי משעלי, סרוגים)

נטע ברזילי אמרה לכתבים, "כשזכיתי הבנתי שזה יותר גדול ממני הזכייה הזו, שמישהי כמוני שהיא לא נראית או נשמעת או יוצרת או שרה כמו אף אחד אחר, ומקבלים את השונה בישראל ובעולם ורוצים וצמאים לזה, מבחינתי שיש דמות כמוני בפריים טיים, זה מרגש אותי, ואני כילדה הייתי רוצה לראות את זה"

האירוע שנערך זו השנה השנייה ביוזמת Israel calling 2018 בשיתוף עם החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה, הצליח להעניק פתיחה מרגשת ומלהיבה במיוחד לקראת האירוע הגדול שייערך מחר לראשונה בכיכר רבין בתל אביב, בו יופיעו נציגי האירוויזיון עם שיריהם.

כמו כן הנציגים מהמדינות השונות הספיקו לבקר היום במגוון מקומות היסטוריים בירושלים ומחר צפויים לנטוע יחד עצים רגע לפני המופע הגדול.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עם קצת דיאטה היא בחורה מאוד יפה ולכן אני
אני | 23-05-2018 18:46
ולכן אני לא מבין מה ההתעסקות הזו עם המראה שלה.