ליברמן תוקף: "יש בכנסת נציגים של ארגוני טרור" - סרוגים

ליברמן תוקף: "יש בכנסת נציגים של ארגוני טרור"

שר הבטחון אביגדור ליברמן: "הרשימה המשותפת הם נציגים של ארגוני טרור בכנסת ישראל. לצערי זו תופעה שהיא תעודת עניות לדמוקרטיה הישראלית"

author-image

(צילום תמונה ראשית: יונתן זינדל/ פלאש90)

שר הבטחון, אביגדור ליברמן, התייחס היום (ראשון) להפגנות של חברי הרשימה הערבית המשותפת נגד צה"ל בעקבות הטענות להרג עיתונאי ערבי בגבול רצועת עזה במהלך התפרעויות של 'פלסטינים' סמוך לגדר המערכת, ותקף את בית המשפט העליון שמתיר להם להתמודד בבחירות לכנסת פעם אחר פעם.

בראיון לרדיו דרום (FM95.8), אמר ליברמן: "הרשימה המשותפת הם נציגים של ארגוני טרור בכנסת ישראל. לצערי זו תופעה שהיא תעודת עניות לדמוקרטיה הישראלית שמאפשרים לגייס חמישי, כמו שאמרתי נציגים של ארגוני טרור, שפועלים על מנת להרוס את מדינת ישראל מבפנים, להתמודד לכנסת".

"יש מה לעשות", הוסיף יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו'. "חייבים לפעול כמו שכל עם בריא וחפץ חיים צריך לפעול – גם ככה אנחנו. ועם כל הכבוד וכל ההערכה לבית המשפט העליון צריך ללכת ולחוקק חוקים שגם בית המשפט העליון לא יוכל להתערב. אנחנו כל הזמן תומכים בפסקת ההתגברות. לא יכול להיות שבג"ץ יתערב בחקיקה. יש הפרדת רשויות ולא יכול להיות שהרשות השופטת מתערבת פעם אחר פעם בהחלטות של הרשות המבצעת או המחוקקת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
על הטענות של ליברמן
משה גושן | 08-04-2018 18:06
ליברמן צודק אפילו לקגב יש נציג בכנסת
2
שנים אתם רק מדברים ולא עושים כלום.
מוני | 15-04-2018 11:12
עד מתי?