ארדואן נגד ישראל: "בנימין נתניהו הוא טרוריסט" - סרוגים

ארדואן נגד ישראל: "בנימין נתניהו הוא טרוריסט"

העימות בין מנהיגי ישראל וטורקיה נמשך, כאשר הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן ממשיך לתקוף את ישראל על התנהגותה ב"צעדת השיבה. בנאום שנשא בדרום המדינה טען: "בנימין נתניהו הוא טרוריסט"

author-image
ארדואן נגד ישראל: "בנימין נתניהו הוא טרוריסט"
  "בנימין נתניהו הוא טרוריסט. תר. נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן (צילום: שאטרסטוק)

העימות בין ישראל וטורקיה נמשך: נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן המשיך לבקר את ישראל על התנהגותה כלפי המפגינים הפלסטינית ב"צעדת השיבה".

הנשיא הטורקי כבר גינה את ממשלת ישראל בדבריו אמש, אך היום המתקפה התמקדה בראש הממשלה נתניהו. "בנימין נתניהו הוא טרוריסט" אמר לקהל בנאום שנשא בדרום טורקיה, ופנה למנהיג הישראלי: "אתה חלש מאוד. תפסיק לשקר- ישראל היא מדינת טרור. אנחנו נאבקים בטרור, ואתם לא. אבל זה לא מעניין אותך- כי אתה המנהיג של מדינת טרור".

ארדואן המשיך ואמר כי בניגוד לטענותיו של נתניהו, הצבא הטורקיה לא תוקף אוכלוסיה אזרחית. "אל תמציא שקרים ובדיות על הרפובליקה הטורקית" תקף בחריפות. "הצבא שלנו אינו פוגע באיש. מוטב שלפני הכל תרסן את עצמך".

כזכור, העימות בין ארדואן ונתניהו החל לאחר "צעדת השיבה" ביום שישי האחרון, במהלכו 16 מפגינים- ביניהם גם מחבלים ופעילים בג'יהאד האיסלאמי ובחמאס- נהרגו. "זהו טבח לא אנושי" טען אמש ארדואן. "אני מגנה בחריפות את ממשלת ישראל על המתקפה הבלתי אנושית שלה".

בתגובה לדבריו, נתניהו טען מוקדם יותר היום כי "הצבא המוסרי בעולם לא יקבל הטפות מוסר ממי שבמשך שנים מפציץ אוכלוסייה אזרחית ללא הבחנה. כנראה שכך מציינים באנקרה את ה-1 באפריל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו