אחרי הביטול: הפיצוי של יוסי דגן ליואב אליאסי 'הצל' - סרוגים

אחרי הביטול: הפיצוי של יוסי דגן ליואב אליאסי 'הצל'

*לאחר שהישוב אדם בבנימין ביטל הופעה של 'הצל', המועצה האזורית שומרון הודיעה כי תזמין את הראפר להופיע במופע המרכזי של הקיץ מול אלפי צופים: "אמן ראוי שלבו במקום הנכון"

אחרי הביטול: הפיצוי של יוסי דגן ליואב אליאסי 'הצל'
  (צילום: אסתר אלוש)

לאחר הודעת הישוב אדם שבבנימין על ביטול הופעתו של הראפר ופעיל הימין, יואב אליאסי, המכונה 'הצל', לטענתו מסיבות פוליטיות, הערב (שלישי) הודיע ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, כי המועצה תזמין את אליאסי להופיע במופע המרכזי של יום העצמאות בישוב 'צופים' שבשומרון וזאת בתיאום עם יו"ר הישוב חגי מאיר שהתגייס גם הוא לעניין.

לדברי דגן: "הצל הוא אמן ראוי, שליבו במקום הנכון. מזה שנים הפך הצל לאחד מלוחמי ההסברה המרכזיים למען יהודה ושומרון, וההתיישבות היא ביתו".

כזכור לפני מספר ימים פורסם כי הישוב אדם שבבנימין ביטל את הופעתו של 'הצל" הידוע בפעילותו בעיקר ברשתות החברתיות למען הימין. לדברי 'הצל' הסיבה לביטול הייתה דעותיו הפוליטיות. לדבריו, בהקלטה שנמסרה לידו נשמעה אחת העובדות הבכירות ביישוב אומרת: "פרובוקטור ומסית כזה לא יופיע כאן".

תגובתו של 'הצל' לא איחרה להגיע.'הצל' פרסם בעמוד הפייסבוק שלו דברים קשים ואמר: "היום הרגשתי ייאוש קל בעקבות החרמת ההופעה שלי ביום העצמאות בהתנחלות אדם בגלל דעותיי. הרגשתי יריקה בפנים". הודעה שזכתה לעשרות אלפי לייקים ותגובות.

דגן הודיע כאמור בעקבות הדברים כי ההתיישבות עומדת לצדו של האמן. והזמין אותו מיידית למופע הגדול ביותר של יום העצמאות בשומרון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו