מהפך בבית היהודי בחיפה: מועמד חדש למועצת העיר - סרוגים

מהפך בבית היהודי בחיפה: מועמד חדש למועצת העיר

בתום ערב דרמטי ניצח אתמול יואב רמתי ונבחר למועמד הבית היהודי בחיפה. בנאום הנצחון אמר: "כוחנו ועוצמתנו היא רק באחדותנו, רק ביחד נצעיד את הציבור הדתי לאומי בחיפה למקום הראוי לו"

מהפך בבית היהודי בחיפה: מועמד חדש למועצת העיר
  קפלן, אורבך ורמתי (צילום: באדיבות המצלם)

הבחירות לסניפי הבית היהודי נמשכות, ואתמול היה זה תורה של חיפה לבחור את יו"ר הסניף ואת מועמד המפלגה למועצת העיר.

על תפקיד היו"ר התמודדו אבי קפלן – היו"ר הנוכחי תושב נוה שאנן ויוסי הניג תושב קרית שמואל. על המקום הראשון ברשימה, שהתפנה בעקבות פרישתו של סגן ראש העיר שי בלומנטל, התמודדו בדרבי נווה-שאנני, עו"ד פז גליקמן שהיה במקום השני ברשימה הנוכחית ויואב רמתי.

בתום ערב הצבעה ארוך, שהתנהל ללא הפרעות, הכריז מזכ"ל הבית היהודי ניר אורבך על נצחונו של אבי קפלן לתפקיד יו"ר הסניף בפער של כ-20 קולות מתוך 168 חברי הסניף. למקום הראשון ברשימה נבחר רמתי בהפרש קטן מאוד 87 מול 81 לגליקמן.

נציין כי בבחירות 2013 קיבלה הבית היהודי בחיפה מנדט אחד (בלומנטל), אך היו חסרים לה כמה עשרות קולות כדי להשיג את המנדט השני ולהכניס את גליקמן למועצת העיר.

רגע ההכרזה על המנצחים

בנאום הניצחון שלו אמר רמתי, אחרי דברי התודה: "הבית היהודי בחיפה, עמדה לנגדי מטרה אחת ויחידה- "שלום בית". האחדות כאן בתוך הבית הזה היא בעיני ערך עליון. פעלתי, אני פועל ואני אמשיך לפעול כדי לאחד את כולם, אני מאמין בכל מאודי שכוחנו ועוצמתנו היא רק באחדותנו, רק ביחד נצעיד את הציבור הדתי לאומי בחיפה למקום הראוי לו בזכות ולא בחסד, אני חוזר שוב- בזכות!

אתגרים רבים ניצבים בפנינו ובע"ה עם הרבה חשיבה משותפת ושיתופי פעולה אין לי צל של ספק שנגיע ליעדים אותם הציבור יציב בפנינו, כן כן הציבור, כי אנחנו כאן בזכות הציבור ולשירות הציבור. תוכניתי היא לשתף פעולה עם יו"ר המפלגה, מר נפתלי בנט, ולהפוך את הציונות הדתית בחיפה לשותפה מלאה בהנהגה לצד ראש העיר שיכהן, הנהגה שתכלול מעורבות בכל התחומים המוניציפאלים וביניהם חינוך, תכנון ובניה, איכות הסביבה, תרבות ועוד."

גליקמן, פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו בו הודה לתומכיו: "זה בוקר להודות לכם, לכל התומכים בקלפי, לתומכים מחוץ לקלפי וגם למי שבא להשתתף ולא תמך במועמדות שלי. כולם יהודים. מקווה שגם אתם נהניתם מהדרך.  נמשיך לתרום לקהילה ולסייע איש לרעהו. הגמ"חים לא חלפו מהעולם הלילה. שוב, תודה אישית לכל איש ואישה. למדתי מכם רבות. חג פסח שמח לכם ולכל היקרים לכם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא הגזמתם בתיאור הפרטים ??
מ.ב. | 22-03-2018 15:44
קצת צניעות לא תזיק