הגנב נתפס: הגיטריסט של חנן קיבל חזרה את הגיטרות - סרוגים

הגנב נתפס: הגיטריסט של חנן קיבל חזרה את הגיטרות

כשבוע לאחר שפרסם בפייסבוק שהגיטרות שלו נגנבו, המשטרה השיבה היום למוזיקאי יעקב אסרף, המלווה את חנן בן ארי את הגיטרות האהובות שלו חזרה. אסרף מסר בתגובה ראשונה לסרוגים: "מתרגש מאוד ורוצה למסור תודה ענקית למשטרה ולכל התומכים ברשת"

הגנב נתפס: הגיטריסט של חנן קיבל חזרה את הגיטרות
  (צילום: רגב גל)

יום לאחר צאת הסינגל "בשורות טובות", לסרוגים נודע כי יעקב אסרף, המוזיקאי שמלווה את הזמר חנן בן ארי ואת להקת ארמוני-ה, זכה היום (ד') לקבל בשורות טובות במיוחד, שהצליחו לשמח אפילו אותנו.

לאחר שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו בסוף השבוע האחרון, פוסט בו סיפר בכאב כי שתי הגיטרות האהובות עליו, נגנבו מרכבו בעת שהיה בחזרות וביקש את עזרת הגולשים, במטרה למצוא קצה חוט שיוביל לגיטרות שנגנבו. היום המשטרה עצרה את 2 חשודים בגניבה והשיבה לו את הגיטרות בריאות ושלמות.

הגיטרות האהובות של אסרף (צילום: דוברות המשטרה)

"לקח לי כמה דקות להבין שפרצו לי לרכב. הגנב ניסה להניע (פרץ לחוטים מקדימה), וכנראה שהתייאש. פשוט לקח לי את הגיטרות היקרות שלי, וגילח את כל מה שהיה שם" סיפר אסרף בפוסט שהפך לויראלי במיוחד, עם אלפי שיתופים, לייקים ותגובות- שהובילו את אסרף למצוא את הגיטרות האהובות שלו מוצעות למכירה ברשת.

לאחר שהוא פנה למשטרה עם המכירה המפלילה, חוקרי ובלשי משטרת יפו יזמו באופן סמוי מפגש עם שני החשודים לצורך "רכישת" הגיטרות. החשודים גבר ואישה בגילאי 20 ו-40 מחולון, נעצרו לחקירה והגיטרות הגנובות ששוות אלפי שקלים הוחזרו בריאות ושלמות אל אסרף.

אסרף, איך המרגש לקבל את הגיטרות חזרה? 

"מתרגש מאוד, אכן בשורות טובות לקבל חזרה את הגיטרות שנלקחו ממני. רוצה למסור בהזדמנות זו המון תודה למשטרה ולכל התומכים ברשת" מסר יעקב אסרף לסרוגים.

משטרת ישראל מסרה בתגובה: "נמשיך לפעול ללא פשרות בכל האמצעים העומדים לרשותה למען תחושת הביטחון, שלומו ושלום רכושו של הציבור ותמצה עד תום את הדין עם העבריינים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
רק יצא השיר בשורות טובות של חנן וכבר התרחשה בשורה טובה חח
מעריצה | 21-03-2018 22:15
.