הופתענו: יוצרי 'שטיסל' משיקים סדרת קומדיה

הופתענו: יוצרי 'שטיסל' משיקים סדרת קומדיה

לא נחים לרגע: אומנם הסדרה האהובה ''שטיסל'', לא תחזור למסך לפחות בשנה הקרובה. אך הבשורות הטובות הן שצמד היוצרים שלה- אורי אלון ויהונתן אינדורסקי מביאים לנו עוד סדרה חדשהומבטיחה למסך, הפעם דווקא לא על חרדים

במקום 'פאודה': הסדרה החדשה של יוצרי שטיסל
  (צילום: אוהד רומנו- יח"צ יס)

בוקר לאחר סיום העונה השנייה, של סדרת הדגל שלה "פאודה". חברת yes ערכה הבוקר (ב') מסיבת עיתונאים, במהלכה חשפה את הסדרות החדשות שיעלו למסך במהלך השנה הקרובה. מתוכם נמצאת גם תכנית קומדיה חדשה של יוצרי שטיסל.

אומנם הסדרה האהובה עלינו "שטיסל" לא תחזור למסך לפחות לא בשנה הקרובה, אך צמד היוצרים שלה אורי אלון ויהונתן אינדורסקי לא נחים לרגע מאז. לאחר שחשפו לאחרונה את סדרת הדרמה החרדית "אוטונומיות"(שצפויה לעלות למסך במהלך השנה קרובה ב-HOT), הפעם הם חושפים לראשונה את "המנצח", סדרת דרמה קומית-מוזיקלית, שלא תעסוק הפעם בחרדים.

לא נחים לרגע- יוצרי שטיסל (צילום: עודד קרני)

בסדרה החדשה יככב סט שחקנים מכובד במיוחד, שיכלול את: ליאור אשכנזי, דב'לה גליקמן('שטיסל'), נועה קולר('לעבור את הקיר') ,שירה האס ('שטיסל'), דולב מסיקה(יעקב 'כיפת ברזל') לאורה ריבלין ועוד רבים וטובים.

בשורה לאוהבי מוזיקה ישראלית

במרכז עלילת הסדרה יככב נוח גמליאל (ליאור אשכנזי) מהמוזיקאים המוערכים בעולם, שנאלץ לברוח מסיבוב הופעות בינלאומי וחוזר לשכונת ילדותו אחרי יותר מ20 שנה, איש אינו יודע מדוע ולמה. הוא שב להתגורר עם אמו הקפדנית (לאורה ריבלין) ואביו (דב'לה גליקמן) המתגלה לו במצב של אלצהיימר מתקדם, מה שגורם לו להישאר ולנצח על חבורת הזמר המקומית בה חבר האב. כך ממיר נוח את הבמות המפוארות בתבל – בניצוח על חבורת הזמר במתנ״ס השכונתי.

הצצה ראשונה: 

(הסרטון: באדיבות YES )

דרך חבורת הזמר במתנ"ס, מתגלים עיבודים מרהיבים לשירים ישראלים אהובים ישנים ועכשוויים של זוהר ארגוב, אריק איינשטיין, עידן רייכל ועוד רבים וגדולים. עליהם אחראי המעבד המוזיקלי המוכשר בן יפת, המוכר גם כיוזם והמעבד של מיזם שירת ההמונים "קולולם".

=========================

הסדרה "המנצח" תעלה במהלך השנה בYES 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
"סרוגים" - מתי תפסיקו להיות כאלה לייטים?
יוסי | 19-03-2018 21:07
אתם מפרסמים סדרות שלא עומדות בקריטריונים המקלים ביותר של ההלכה, לא מבחינת שפה ובטח שלא מבחינת צניעות. אין גבולות? האם המושג סרוגים פירושו פשרנות הלכתית מפליגה וכניעה לתרבות הקלוקלת האופפת אותנו?