מתקפה קשה:"בושה, זה מה שמוטי יוגב למד מרבותיו?" - סרוגים

מתקפה קשה:"בושה, זה מה שמוטי יוגב למד מרבותיו?"

שופט בית המשפט העליון בדימוס, אליקים רובינשטיין, הגיב על דבריו של מוטי יוגב נגד בית המשפט העליון ואומר כי דבריו עלולים להתפרש אצל אנשים מסויימים כקריאה לקום ולעשות מעשה

מתקפה קשה:"בושה, זה מה שמוטי יוגב למד מרבותיו?"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

הסערה סביב דבריו של חבר הכנסת מוטי יוגב, נמשכת גם הבוקר.

שופט בית המשפט העליון בדימוס, אליקים רובינשטיין, הגיב הבוקר (שני) על דבריו של מוטי יוגב נגד בית המשפט העליון ואומר כי דבריו עלולים להתפרש אצל אנשים מסויימים כקריאה לקום ולעשות מעשה.

"זו פשוט הסתה", אמר רובינשטיין לגל"צ. "זה מה שהוא למד מרבותיו?".

רובינשטיין הזהיר ואמר כי "יהיו מי שיחשבו מחשבות זדון בעקבות הדברים האלה. בגללו ובגלל כמותו ציבורים שלמים מוסתים".

כאמור, חבר הכנסת מוטי יוגב מהבית היהודי, שבעבר עורר סערה לאחר שאמר כי צריך לעלות על בית המשפט העליון עם D9, תקף שוב בחריפות את בג"צ בטענה שהוא שותף בשחיקת ההרתעה של צה"ל וזאת מכיוון שכל פעם מחדש הא מטרפד מהלכים נגד משפחות מחבלים.

בראיון לרדיו 101.5, אמר יוגב: "לא להיתלות בתירוץ שבג"ץ לא מאפשר. לשים את בג"ץ בצד ב-72 שעות. לא להתחשב בדעתו שמסרסת".

יוגב טען כי "בג"ץ הוא זה ששותף לירידת ההרתעה של חיילי צה"ל ומדינת ישראל, לכך שגם הרצח הבא – לא עלינו, שלא יבוא – משום שאיננו מאפשר את אותה הריסת בית. טווח של 72 שעות הוא טווח שמספיק כדי לברר האם יש הקשר כלשהו בין המשפחה, הורים אחים ואחרים. בג"ץ הוא סוג של לה-לה-לנד, שלא חי במדינת ישראל. השופטים הנמצאים בו וגם הנשיאה שנמצאת בו צריכים לדעת את מקומם. בג"ץ צריך לעשות תשובה גדולה ולתקן את עצמו ושלא להתערב בהחלטות ביטחוניות ומדיניות, זה לא מקומו, זו לא סמכותו, ועל ממשלת ישראל לקחת את ההגה לידיה".

בהמשך, עלה לשידור גם חבר הכנסת מייקל אורן שאמר כי בית המשפט הוא עמוד התווך של החברה הישראלית. או אז תיקן אותו יוגב ואמר כי הוא "עמוד הטבח, לא עמוד התווך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
19 תגובות - 18 דיונים מיין לפי
1
תראו מופתעים! הבג"ץ מכיל את חופש הביטוי בצורה ראויה לחיקוי ודוגמה!
מוטי | 19-03-2018 8:39
מר אליקים הנכבד. בור כרה ויחפרהו ויפול בשחת יפעל. אתם רק מגדילים את הנזק תדמיתי. מוטב היה להתייעץ עם אנשי תקשורת בטרם תעלה לשידור.
הרובישטין הלז - ספק דתי ספק רפורמי. ספק פיקח ספק טיפש. ספק שמאלני ספק איש מרץ
עמוס | 19-03-2018 9:44
ואיש כזה חרץ גורלות אנשים למוות או לחסד ?? תמיד כשעורכי דין עם כיפה מתמנים להיות שופטים, הם עושים סיבוב פרסה מהדת. והופכים להיות שמאלנים יותר מ האפיפיור. פוייה איכסה
2
וכמובן שאין שום התייחסות רצינית לטענות הנאמרות...
ליבנה | 19-03-2018 8:56
אלא רק הפחדות, כאילו מוטי יוגב עלול להוביל למלחמת עולם שלישית
3
קוזק נגזל
שלום עמו | 19-03-2018 9:04
כרגיל רובינשטיין לא עונה לגופם של דברים כל מה שמעניין אותו זה כבוד בית המשפט וכבוד השופטים. אדרבא נשמח לשמוע תגובה לזעקתו האמיתית של יוגב ולזעקתם של תושבי דרום תל אביב . מה הוא משיב לזקינה המאויימת מה הוא משיב לאשה שבעלה נרצח אתמול . מה שמבקש יוגב הוא שכל ישר ולא הסתמכות על סעיפים קטנים ודקדקנות משפטית שפוגעת בנו
4
רובינשטיין היה דתי מחמד של העליון
נועם | 19-03-2018 9:04
גרם נזק אדיר לציבור הדתי
5
ורובינשטיין התייעץ פעם עם רבותיו?
אודי | 19-03-2018 9:06
שהוא ספר פסקי דין נגד ההלכה? הרי הוא פסק מה שבא לו, ובדרך כלל לרעת הציבור הדתי. אז הוא מדבר?
6
אלייקים רובינשטיין כנראה שכח את הפיגוע של משפחת חטואל
אליעזר | 19-03-2018 9:51
להזכיר נשכחות רצח טלי חטואל ובנותיה היה פיגוע ירי שבו נרצחו בציר כיסופים בנות משפחת חטואל על ידי מחבלים פלסטינים ב-2 במאי 2004, יא באייר ה'תשסד. חטואל, ישראלית תושבת גוש קטיף, שהייתה בחודש השמיני להריונה, נרצחה יחד עם ארבע בנותיה: הילה (11), הדר (9), רוני (7) ומירב (2). לאחר הירי הראשוני על הרכב שבו נסעה חטואל עם בנותיה, התקרבו אליו המחבלים וירו על יושביו מטווח קצר, כשהם מוודאים את הריגתן. האירוע, שסווג על ידי ארגון אמנסטי אינטרנשיונל כפשע נגד האנושות, זעזע את דעת הקהל הישראלית. ממשפחת חטואל נותר רק הבעל, דוד חטואל, מנהל בית ספר ששהה באותה עת באשקלון. הרצח בוצע בחסות בנייני מגורים בפאתי חאן יוניס, שבגץ לא התיר לצהל להרסם, למרות טענת הצבא שמדובר באיום ביטחוני[4]. רק אחרי רצח חטואל והירי בעת האזכרה, הסיר בגץ את האיסור (בגץ 4372/04 צאבר מחמד אבו דאייר ואח' נגד מפקד כוחות צהל ברצועת עזה) והכשיר את הריסת המבנים בידי צהל בדיעבד[5] לאחר שכבר נהרסו ברובם הגדול ב-10 במאי בידי צהל[6].
7
רובנשטיין בושה לעם ישראל
בני | 19-03-2018 10:10
מי הוא ומה הוא רובנשטין שיגיד לי אם הוא יודע דף אחד מהתלמוד בעל פה גם אם יש לו ידע במשפט זה עוד לא עשה אותו ליהודי טוב הכיפה היא כלום ודך ארץ לתלמידי חכמים אין לו
8
קול ברור של חכ יוגב
אלי מאשקלון | 19-03-2018 10:42
יישר כח לחכ יוגב שאומר דיברי אמת הגם שלא נישמעים פופולרים. אכן בגץ ולאורך שנים לא מיצג נאמנה בנושאים שונים. תגידו שכחנו שגם שופטים וגם שופטים עליונים אינם חסינים מביקורת?
9
מוטי אל תפחד להגיד דבריך !
דביר | 19-03-2018 12:29
חשוב להגיד את הדברים שאמרת ושייתיחסו עניינית לטענות הנאמרות. רובינשטיין המזיק שם את החוק מעל הקב"ה ונותן גב לדברים עקומים שצריכים תיקון. דבר נוסף בעוד בג"ץ עוסק בלהרוס בתים יהודיים כל תקופה ותקופה (דבר שאין בשום מדינה בעולם שהורסת בתים של עצמה בשביל אויביה.) בנגב יש אלפי ועשרות אלפי דונמים של קרקעות מדינה שהבדואים והערבים השתלטו עליהם ובגץ לא אומר כלום. זה כל כך צועק שהם מושחתים ונוטים לשמאל קיצוני בגלל מה שאהרון ברק הרשע עשה במערכת המשפט ועד היום לא תוקן מספיק. ולשופט רובינשטיין מה שפוגע באמון הציבורי במערכת המשפט ויש לך חשש שיגרום לקיצונים כלשונך לעשות מעשה זה לא דבריו של מוטי יוגב אלא פעילות בג"ץ ובית המשפט העליון (וגם בתי משפט קטנים יותר תאמת) בעצמם שפוסקים פסקים מעוותים פעם אחר פעם. (ושוב אני חוזר מוטי תמשיך להגיד דעתך ודעת התורה ואל תפחד מאף אחד. אל תתן לתשקורת השמאלנית לסתום את פיך. קול התורה חשוב מכל קול אחר.) נסיים בתפילה שאנשי ערכים אמיתיים ואנשי תורה ישפיעו על מערכת המשפט מבפנים או מבחוץ על מנת שתתקן
10
אידיוט שימושי
מקס | 19-03-2018 12:43
או לא שימושי
11
זה מה שקורה כשאדם רוצה חצי פתרון
יפה יוסף | 19-03-2018 15:32
כי יש לו מאווים .המאוויים גורמים לכעס ודברים חמורים יוצאים מהפה בזמן כעס.הפתרון השלם זה להוציא את הפלאסטינים כך שלא נצטרך לשום משפטים ולא לבגץ.
12
רובנשטיין התבלבת..כנס
ירושלמי | 19-03-2018 15:44
רבותיו של יוגב דוגלים אם שכחת בדין תורה. מרוב מה שעברת בחיים שכחת בכלל את המקו
13
אליקים קונילמל
נחמן | 19-03-2018 19:52
מלמד אותנו שיעור בלימוד מרבנים? טול קורה מבין עיניך אליקום
14
צודק
יוסי | 20-03-2018 7:51
יוגב צודק בכל מילה שאמר על בגצ תתיחסו לנאמר מיסטר בובה בובינשטיין חיית המחמד של השמאל הארור
15
מה לא נכון במה שחבר הכנסת מוטי יוגב אמר?
אוראור | 20-03-2018 13:04
ובכלל - מה הקטע של רובינשטיין ? על מי בדיוק הוא מגן בכלל - על שופטי סדום ועמורה האלו - שבשיא טימטומו הוא חבר אליהם והפך לאחד מהם? שיעשה טובה!!!!!!!!!!!!
16
מוטי יוגב פוליטיקאי כושל ומזיק
דודו | 18-05-2018 12:05
בג'ץ גורם נזק עצום למדינה. צריך להבהיר זאת מעל כל במה בצורה חדה וברורה. צריך לומר בקול רם וצלול את זה שהפסיקות של בג'ץ לא מוסריות וחסרות אחריות. במקום זה בא יוגב ומחליף את הדיון הענייני בהתנהלות בג'ץ בהתלהמות מטופשת כמו D9 על בג'ץ, ובג'ץ עושה טבח. התוצאות של זה הם חיזוק הבג'ץ. (אגב: בדיוק כמו שנאצות השמאל על נתניהו - הנאצות רק מחזקות את המנואץ.)
17
רובין - שתם כמוהו כשני קודמיו: בנט ובורג -
אוראור | 07-06-2018 20:50
שני דתיי המחמד האחרים שקדמו לו בבוגדנות שלהם כלפי הציבור הדתי - אוח , מה שמחכה לשלושתם בשמים!!!!!!!!!!!!!
18
שופטי סדום ועמורה הם האחרונים שיכולים
אוראור | 28-06-2018 14:11
להטיף מוסר למישהו - והמבין יבין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!