אבות ובנים: אהרן רזאל בקליפ חדש עם ילדי ישראל• צפו

אבות ובנים: אהרן רזאל בקליפ חדש עם ילדי ישראל• צפו

אהרן רזאל משחרר הבוקר (א) קליפ חדש ומרגש לשירו "הבל פיהם" אותו שר יחד עם ילדיו. בקליפ קיבץ אבות ובנים מכל הארץ כהוקרה וחיבה ללימוד תורה של ילדים- צפו

author-image

לאחר שחיפש הורים וילדים הלומדים יחד תורה, אהרן רזאל חושף הבוקר (א) את הקליפ החדש והמרגש לשירו "הבל פיהם" אותו שר יחד עם ילדיו, מתוך אלבומו האחרון  "עד אמצא מקום". בקליפ קיבץ אבות ובנים מכל הארץ כהוקרה וחיבה ללימוד תורה של ילדים.

ככלל, לימוד התורה עם ילדים היא מצווה מדאורייתא המוטלת על האב ("ולמדתם אותם את בניכם"). כך נהג העולם עד לזמן התנאים, אז, תיקן רבי יהושע בן גמלא שיושיבו מלמדי תינוקות בכל עיר ועיר ("זכור אותו האיש לטוב ויהושע בן גמלא שמו, שאלמלא הוא נשתכח תורה מישראל; שבתחילה, מי שיש לו אב – מלמדו תורה, מי שאין לו אב – לא היה למד תורה.. עד שבא יהושע בן גמלא ותיקן, שיהיו מושיבין מלמדי תינוקות בכל מדינה ומדינה ובכל עיר ועיר, ומכניסין אותן כבן שש כבן שבע"). לאורך כל שנות הגלות, התקיים לימודי התורה עם ילדים במתכונות שונות, בחלק מהמדינות היה נהוג להושיב מלמד פרטי ללמוד עם הילדים, והלימוד היה מתבצע בביתו הפרטי של המלמד, ובחלק מהמדינות היתה מערכת לימוד מסודרת ששוכנה במבנים שהוקצו על ידי הקהילה במיוחד למטרה זו.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו