סערה ברשת; לפיד עונה מה עשה בשירותו הצבאי - סרוגים

סערה ברשת; לפיד עונה מה עשה בשירותו הצבאי

ח"כ לפיד התייחס לסערה ברשתות החברתיות סביב שירותו הצבאי, והבהיר: "התגייסתי לנ.מ. ולקראת סוף הטירונות קיבלתי מתקפת אסטמה, שלאחריה המשכתי לעיתון "במחנה". על סיום המשבר הקואליציוני ענה: "לא שמחתי שלא היו בחירות"

סערה ברשת; לפיד עונה מה עשה בשירותו הצבאי
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ח"כ יאיר לפיד (חמישי) התייחס לסערה ברשתות החברתיות סביב שירותו הצבאי, והבהיר הבוקר (חמישי) בגל"צ כי התגייס לנ.מ. ולקראת סוף הטירונות קיבל מתקפת אסטמה והמשיך לשאר שירותו לעיתון "במחנה", שם השליש שלוש שנים. על סיום המשבר הקואליציוני ענה: "לא שמחתי שלא היו בחירות"

על סיום המשבר הקואליציוני ומעבר חוק הגיוס בקריאה טרומית בכנסת, אמר לפיד: "חוק שהוא חרפה למדינה ולכנסת ופגיעה ישירה בחיילי צה"ל בילדים שלנו. איך אני אמור להסביר את זה לילד שלי?

"לא שמחתי שלא היו בחירות, השבוע הזה הוכיח באיזה מצב נורא נמצאת הפוליטיקה הישראלית, ישבו שם שלושה ימים של פיאסקו בעיקר מגעיל של פוליטיקאים שאכפת להם רק מעצמם, וראש ממשלה שאכפת לו עיקר על עצמו- אף אחד לא האמין שיש איזה נושא ערכי על השולחן".

בהמשך תקף את ראש הממשלה: "התנהגות נתניהו, נובעת מתוצאה של יותר מדי זמן בשלטון. הוא לא היה כזה, היום הוא אדם שאכפת לו רק מעצמו וגם לאוהדיו זה ברור".

לפיד הסביר את תוצאות הסקרים בהן נראה כי חרף החקירות נגדו, נתניהו חזק מאד בדעת הקהל ובהתאמה לראשות הממשלה, "אני חושב שזה לוקח זמן, יש התכנסות סביב המנהיג של המחנה שלך, וקשה לעכל במהירות את כל מה שפורסם בחודשים האחרונים. נתניהו זכאי עד שיוכח אחרת, אבל גם קשה להתעלם מכל מה שפורסם לאחרונה".

"נתניהו יושב וכותב בפייסבוק שלו שמנסים לשכנע עדי מדינה לשקר – זה ערעור בסיסי של כל מה שנכון. יש פה ניסיון מסוכן לבלבל בין עדים לחשודים".

על הסערה ברשתות החברתיות סביב שירותו הצבאי, הבהיר לפיד כי התגייס לנ.מ. ולקראת סוף הטירונות קיבל מתקפת אסטמה והמשיך לשאר שירותו לעיתון "במחנה". החזקתי מעמד עד לכמעט סוף הטירונות ששלא הרגישו שיש לי אסטמה, עד שקיבלתי שם התקף אסטמה חריף".

כזכור, בתחילת החודש, התפטר ראש השב"כ לשעבר, חבר הכנסת יעקב פרי (יש עתיד) מהכנסת, אולם תחקיר עובדה חשף כי מעולם לא שירת בצה"ל, וזאת בניגוד לטענותיו לאורך השנים.

מהתחקיר עלה כי פרי לא ממש שירת בצה"ל. לא בצנחנים וכאמור גם לא בתזמורת. על פי התחקיר, הוא מעולם לא התגבר על הפטור הבריאותי שקיבל. במסמכים צבאיים נכתב במפורש שפרי לא שירת בצה"ל, מכיוון שהיה "בלתי כשיר תמידית".

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
איזה אסטמה ? בדיחה. הוא קיבל שלשולים מפחד כבר בתחילת הטירונות. עד היום הוא משלשל
עמוס | 15-03-2018 12:47
שימו לב כשלפיד יושב במליאה. הוא מחזיק מעמד רק מספר דקות, ופתאום הוא מקבל התקפת שלשול ועוזב את המליאה. רבותי !! לפיד שלשלן מאז שנולד
2
אין לו אפילו תעודת בגרות.
א | 15-03-2018 13:13
כל ניתוח שלו מטומטם. אין לו שכל בכלל
3
דובר אמת? איך עד מרכזי נגד ביבי מתייחס איליו כזכאי?
שומר חוק | 15-03-2018 14:28
יאיר לפיד כעד מרכזי בפרשת 1000 טען שביבי ביקש דרכו כשר אוצר להיטיב עם מילצין.. ועם זה כפליטת פה היא טוען שביבי זכאי עד שלא הואשם.. כי בתוכו גם הוא יודע את האמת.. שגירסתו שלו אינה אמינה.. כשהתברר שבניגוד לסיפוריו שהוא ניפנף את ביבי.. היא נפגש עם מילצין חברו ומעסיקו.. ודן איתו איך בענייניו.. טען בגירסא א' שדיווח על ניגוד אינטרסים.. ולאחר שהתברר ששיקר והוא לא דיווח.. טען בגירסא ב' שכלל לא היה אמור לדווח.. העלים מיומניו את הפגישה עם מילצין..ולבסוף עיתון השמאל דווקא דיווח שלפיד לא רק נפגש עם מילצין.. אלא שיועצת שלו כינסה את הוועדה כדי לדון בכל זאת בהטבות לחבר מילצין.. לסיכום כנראה לא רק ביבי אלא גם גם לפיד זכאי עד שיוכח אחרת?
4
לא נעים
רחמים | 15-03-2018 15:07
מודה ועוזב ירוחם, חבל שאתה מנסה לתרץ זה ממש לא נעים. עשית קומבינה ושרתת בעיתון מחנה, זה היה לך מאוד נח, מה עוד שהיית בשיא הכושר מתאגרף כמוך ברמות הגבוהות עם אסטמה עוד לא ראינו. מסרת נפשך על ענף הספורט ועל עיתון במחנה לא בדיוק על הצבא. אנחנו לא השופטים שלך, מסרת נפש על מה שאתה מאמין בו אגרוף ועיתון, לא באים בטענות,אבל כן מצפים לפחות ממך לא לטעון על מסירות נפשם של תלמידי חכמים זה פשוט לא נעים בשבילך מר לפיד.
5
יאיר. וה' עימו.
קהלא קדישא הדין | 15-03-2018 15:07
בכ
יהיר ושלשולו עמו בכל אשר ילך
עמוס | 15-03-2018 17:15
כל בעיות השלשול בא לו בגלל בשר הסוסים שטומי ש''ט אביו האכיל אותו מאז היוולדו
6
בדאי?
א | 15-03-2018 20:26
מעשן .מתאגרף .חדרי כושר .אסמטי?
7
1982
ח | 26-10-2022 18:25
מלחמת שלום הגליל 1982 לבנון הראשונה