אלפים מאוכזבים: סבב ההופעות של עומר אדם בארה"ב- בוטל

אלפים מאוכזבים: סבב ההופעות של עומר אדם בארה"ב- בוטל

לאכזבת המעריצים מעבר לים: היום (ד) נודע כי סיבוב ההופעות של עומר אדם בארצות הברית בוטל, בעקבות העובדה שצוות ההפקה ונגניו של אדם לא הצליחו לקבל ויזה. "נעשה כל שביכולתנו לסבב ההופעות החדש" הבטיחו מפיקי המופע

סבב ההופעות של עומר אדם בארה"ב- בוטל
  Jorge Novominsky/Flash 90

לאחר שנחשף אמש(ג') כי כל צוות ההפקה ונגניו של הזמר המצליח בישראל- לא הצליחו לקבל אשרת כניסה לארצות הברית. היום (ד') הודיעו מפיקי המופע כי סבב ההופעות של עומר אדם בארה"ב, שהיה אמור להתחיל בעוד חמישה ימים- בוטל.

משה נוי, מפיק סבב ההופעות של אדם בארה"ב, אליו כל הכרטיסים נמכרו מראש- הודיע בחשבון הפייסבוק שלו לרוכשים: "מצטערים להודיעכם כי בעקבות קשיים טכניים וביורוקרטיים עלינו לדחות את סבב ההופעות הקרוב של מר אדם בארצות הברית, בעקבות שינוים של מדיניות ונהלים ברשויות ההגירה האמריקאיות בקשות הויזה של הלהקה המלווה את מר אדם מתעכבות".

"הגשנו את כל מה שנדרש לפי החוק ויתרה מזאת, הכל הוגש לפי לוחות הזמנים על ידי עורכי הדין הטובים ביותר. אנחנו עושים ככל שביכולתנו ונעזרים באנשי המקצוע הטובים ביותר על מנת להצטייד בכל האישורים הנדרשים לתאריכי סבב ההופעות החדש". הסביר נוי והבטיח לרוכשי הכרטיסים כי בהקדם האפשרי הם יקבלו עדכון על תאריכים חדשים למופע. "החברה עובדת סביב השעון להנפקת כל האישורים וההתאמות כנדרש .נוי הופעות ינפיקו כרטיסים חדשים להחלפת הנוכחיים ברגע שהתאריכים החדשים יקבעו ויאושרו".

כזכור פורסם אמש כי מאז שנודע על הבעיה באשרות הכניסה, אנשיו של אדם עושו בשבועות האחרונים מאמצים רבים כדי לפתור את העניין וגורם המעורב בפרטים אף חשף לynet כי אנשיו של הזמר המצליח פנו בעניין לשגריר ארצות הברית בישראל, דייוויד פרידמן במטרה למנוע את ההפסד הכספי הענק שיכול להיגרם מביטול סבב המופעים בארה"ב.

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ממה שאני יודע
דוד ש | 02-01-2020 7:39
הוא יליד ארהב לכן לא צריך ויזה אלא אם כן ויתר על אזרחותו האמריקנית וזה בעיני מעשה חלם.