מתנה לפסח? זו הדרך הפשוטה ביותר לקנות - סרוגים

מתנה לפסח? זו הדרך הפשוטה ביותר לקנות

BUYME מאפשרת לכם לקנות מתנות לחג בפשטות וביעילות, והכי חשוב- לתת למקבל המתנה לבחור מה הוא באמת ירצה לקבל כגיפט קארד לחג. אז איך זה עובד? כל הפרטים בפנים

author-image
מתנה לפסח? זו הדרך הפשוטה ביותר לקנות
  (צילום: שאטרסטוק)

כל אחד יודע שמתנות הן דבר נפלא, שיכול להביא אושר רב למי שמקבל אותן ולחבר בין חברים. עם זאת, כל מי שמחפש לקנות מתנה מכיר את הקושי הרב בתהליך הקנייה והחיפוש אחר המתנה המושלמת.

הרי כל אחד מעדיף מתנה אחרת, ולא תמיד אפשר למצוא בקלות דברים שיתאימו לכולם. הילד שחוזר הביתה מהישיבה לליל הסדר לא בהכרח ירצה את אותו הדבר שאחיו החוגג בר מצווה ירצה לקבל, וסביר להניח שילדה בת 5 לא תתלהב מסט של ספרי גמרא- אך חתן בדרכו לחופה ישמח לקבל סט ספרים שימלא את הספרייה החדשה שלו.

כיום יש למשבר המתנות פתרון פשוט מאד: במקום לשבור את הראש, לבזבז שעות בקניון, ולקוות שהמקבל יאהב את המתנה שקניתם להם, ניתן לקנות להם גיפט קארד (כרטיס מתנה), שהם באמת יאהבו ושיתאים להם בצורה הטובה ביותר.

מתוך אתר buyme

בפלטפורמה הדיגיטלית הגדולה בישראל לגיפט קארד , BUYME, תמצאו מאות מתנות וחוויות שונות, החל מרשתות אופנה מובילות, דרך מסעדות שף מפנקות ועד אטרקציות, תרבות ופנאי.

המתנה נשלחת ישירות לנייד או למייל של המקבל, בצירוף תמונה וברכה אישית שלכם.

כדי לממש את המתנה, המקבל פשוט צריך להציג את הגיפט קארד בבית העסק. המתנות תקפות גם במבצעים, הנחות ועסקיות.

הפלטפורמה מאפשרת לקנות מתנות במעל 800 מותגים ורשתות שונות. ניתן לקנות גם כרטיס משולב לעשרות רשתות, ובכך בעצם להעביר את ההחלטה לידיו של מקבל המתנה, שנהנה ממגוון עצום לבחירתו.

המתנה המושלמת ( אילוסטרציה: שאטרסטוק)

השימוש בפלטפורמה הופך את תהליך הקנייה לפשוט במיוחד, וכן מאפשר להעניק את הגיפט קארד בתהליך משמח, אישי וחוויתי- כאשר השולחים יכולים לצרף לגיפט קארד ברכה אישית, תמונה או סרטון. "אנחנו מאמינים שמתנות צריכות להיות משהו שכולו כיף, כיף לתת וכיף לקבל" הסבירו ב-BUYME. מדובר גם בתהליך חדשני המתאים לעולם הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו, המאפשר לשלוח מתנות דיגיטליות שלא ילכו לאיבוד.

קניית המתנות בולטת במיוחד בתקופות החגים, כשבכל שנה נרשמת לפני פסח עלייה חדה של רכישת מתנות. העלייה מתחילה כשלושה שבועות לפני החג, ומתעצמת מיום ליום- עד שהיא מגיעה לשיא ביומיים שלפני החג.  העלייה נובעת מהצורך הברור של מרבית מעם ישראל, לקנות מתנות לחג, בין אם מדובר בקניית מתנה לקרובים שמארחים אתכם בליל הסדר, בהורים או סבים שקונים מתנות לילדים שלהם שמוצאים את האפיקומן, או בצעירים שרוצים להשתמש בשי לחג כדי לשמח את בן הזוג.

לבחירת המתנה המושלמת לפסח | לחצו כאן >>

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אנחנו בחברה כבר שנה שניה עם ביימי ולא רוצים להחליף
הודיה | 19-03-2018 10:17
יש להם את הגיפט קארד הכי שווה במיוחד הסופר שובר שאפשר לנצל מכל האתר
2
אתר ביימי זה אתר גרוע
אבי | 21-04-2019 8:50
שוברים גרועים ושירות לקוחות גרוע