עולם לימוד התורה לנשים מגיע לאירוע השיא בכנס המדרשות התורניות לבנות

עולם לימוד התורה לנשים מגיע לאירוע השיא בכנס המדרשות התורניות לבנות

פורום המדרשות התורניות לבנות יקיים ביום ראשון הקרוב כנס לימוד תורה לנשים והכנה רוחנית לחג הפסח במלון קראון פלאזה בירושלים בהשתתפות שרים, רבניות ומאות משתתפות

אירוע השיא בכנס המדרשות התורניות לבנות
  (צילום ארכיון: דוברות אור תורה סטון)

פורום המדרשות התורניות לבנות יקיים ביום ראשון הקרוב (18.3.18) כנס לימוד תורה לנשים והכנה רוחנית לחג הפסח במלון קראון פלאזה בירושלים בין השעות 9:00- 18:00.

האירוע שמתקיים זו השנה השלישית ברציפות יאחד ליום אחד את כל עולם התורה הנשי, למעלה מ-25 מדרשות מכל קצוות הארץ יתכנסו יחד בסימן "והיא שעמדה לאבותינו", נשים לומדות תורה.

מדובר באירוע השיא במהלך הפעילות השנתית של פורום המדרשות לבנות. הכנס במעמד שר החינוך נפתלי בנט (הבית היהודי) השרה לשיוויון חברתי גילה גמליאל (הליכוד), ח"כ שולי מועלם רפאלי יו"ר סיעת הבית היהודי ושר שלום ג'רבי, מנכ"ל ראשות השרות הלאומי אזרחי.

בשנים האחרונות מהפכת לימוד התורה לנשים תופס תאוצה, במהלך השנה הוסמכו עשרות יועצות הלכה, נפתחו מדרשות חדשות. עולם התורה לנשים מגיע לשיאו. בכנס ישתתפו ראשי וראשות המדרשות התורניות לבנות, רבניות, הרבנית ימימה מזרחי ולמעלה מ-25 שיעורים שונים יתקיימו במהלך היום.

יערה ישורון מנכ"ל פורום המדרשות: "הכנס השנתי של פורום המדרשות התורניות לבנות הוא בשורה מרגשת במיוחד, לא רק בגלל ההיקף ההולך וגדל של לימוד התורה לנשים, אלא גם בגלל רוחב היריעה ומגוון הגישות והדעות העצום שעולם לימוד התורה לבנות מציג, שאין כמוהו באף מסגרת דומה אחרת. לימוד התורה הנשי הוא זה המסוגל לחבר אליו כל כך הרבה גופים וגישות, וליצור אחדות רחבה שמכילה, בלי לוותר על אף קול וגם בלי להתפשר על אמת ודרך. אתם מוזמנים להצטרף אלינו – לגעת בעושר הרוחני הזה, וללמוד את הכוח המחבר של העולם הנשי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו