אירופה מהמרת: ''ישראל תנצח באירוויזיון 2018" - סרוגים

אירופה מהמרת: "ישראל תנצח באירוויזיון 2018"

השיר TOY שייצג אותנו באירוויזיון השנה, משגע את הרשת ומוביל בראש הטבלאות באתרי ההימורים של חובבי האירווזיון שטוענים כי הפעם ישראל תיקח את המקום הראשון

author-image
אירופה מהמרת: ''ישראל תנצח באירוויזיון 2018"
  (צילום:יחצ)

לאחר שדלף לרשת בתחילת השבוע, השיר Toy שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון השנה, בביצועה של הזמרת נטע ברזילי מעורר עניין גדול בעולם. תוך שעות מרגע יציאתו לאוויר השיר TOY, זכה למאות אלפי צפיות ותגובות ברשת. על אף שהדעות כאן חלוקות בעניין השיר, חובבי אירוויזיון כבר הספיקו להמר עליו כזוכה הגדול של אירוויזיון 2018, שיערך השנה בליסבון.

"זו הזמרת שתיקח השנה את האירוויזיון" כתב אמש (ב') המגזין הספרדי הנחשב "ELLE" על נטע ברזילי, שנבחרה לייצג את ישראל ומסרו לנציגיהם באירוויזיון השנה: "מצטערים, אלפרד ואמאיה השיר של ישראל יזכה". גם אתרי ההימורים המובילים של האירוויזיון לא חסכו בפרגון לשיר הישראלי והימרו כי לדעתם לישראל יש את הסיכוי הגבוה ביותר השנה לזכות.

 

על אף ההצלחה וההתלהבות הרבה לה זוכה השיר שלנו, חשוב לזכור ולקחת בחשבון שכפי שכבר ראינו בשנים האחרונות הרבה שיקולים פוליטיים ואינטרסים אישיים מובילים בפועל את הבחירה בשיר הזוכה. אבל לפחות בינתיים מחמם את הלב לקבל אהדה מעבר לים למרות הכול.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הכל תלוי
מנדי | 02-04-2018 19:57
הכל תלוי בהופעה החיה , השיר של נטע המוצלח ביותר, רק שלא ישפטו את ישראל , זאת תחרות שירים ולא פוליטיקה וישפטו את השיר, מהשופטים בכל מדינה נקבל מקום 1, אבל צריכים עוד לעבוד קשה עם הקהל בבית,צריך להתפלל למקום 1 אחרי תקופה ארוכה שלא הלך לנו ולהחזיק לנטע אצבעות שתהיה לה הצלחה ותחזיר את האירוויזיון לישראל הגיע הזמן , וזאת המתנה האובה ביותר בתחום המוסיקה שאנחנו יכולים לקבל.