בכיר בקואליציה ל'סרוגים': "העם לא יסלח לנתניהו אם יקדים את הבחירות"

בכיר בקואליציה ל'סרוגים': "העם לא יסלח לנתניהו אם יקדים את הבחירות"

גורם בכיר בקואליציה מביע דאגה מהכיוון אליו מוביל נתניהו ומבהיר כי הפלת הממשלה הכי לאומית מאז קום המדינה תהיה חטא בל יסולח: "העם לא יסלח למי שיפרק ממשלת ימין מסיבות אישיות"

author-image
"העם לא יסלח לנתניהו אם יקדים את הבחירות"
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש90)

המשבר הקואליציוני.

גורם בכיר בקואליציה מתייחס לדיווח לפיו ראש הממשלה בנימין נתניהו, ושר הבטחון אביגדור ליברמן, לא נפגשו הלילה בכדי לנסות למצוא פתרון למשבר, ואומר כי העם לא יסלח לנתניהו אם הוא יחליט ללכת לבחירות.

כאמור, על אף דבריו אמש (שני), לפיהם הוא מתכוון לעשות מאמצים למנוע בחירות, נתניהו לא נפגש עם ליברמן בכדי לנסות להגיע איתו לפתרון שיאפשר את המשך קיומה של ממשלת הימין, וההערכות בקרב חברי הקואליציה הן כי נתניהו כבר החליט ללכת לבחירות.

"העם לא ישכח לו את זה עוד הרבה זמן אם הוא יהיה אחראי להפלת ממשלת ימין", אומר הגורם הבכיר בקואליציה לסרוגים. "זו הממשלה הכי לאומית שקמה מאז קום המדינה, ולהפיל אותה בגלל גחמות אישיות יהיה חטא בל יסולח".

בתוך כך, בכנסת נערכים ללוח זמנים צפוף עד להחלטה בדבר הבחירות. זה יתחיל כאשר ועדת השרים לענייני חקיקה תדון בערר שהגישה אתמול השרה סופה לנדבר כנגד החלטת הועדה להעביר את חוק הגיוס. לנדבר צפויה לנחות בשעה 14:30 בישראל ולהגיע במיידית לכינוס הוועדה ולשטוח את טענותיה כנגד ההחלטה.

במידה והערר יידחה על ידי הממשלה, מה שצפוי להתרחש, ב-16:30 יעלה במליאת הכנסת הצעת מתווה חוק הגיוס של סיעת ש"ס להצבעה בקריאה טרומית. לאחר מכן תתקיים ההצבעה על פיזור הכנסת בעקבות הדרישה שהגישו אמש של סיעות 'מרצ' ו'יש עתיד' וקבלה את הסכמת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שהתנה זאת בעליית חוק הגיוס להצבעה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו