מ0404 לערוץ 20: המינויים החדשים לקראת החדשות - סרוגים

מ0404 לערוץ 20: המינויים החדשים לקראת החדשות

לקראת עליית מהדורת החדשות, מינויים חדשים בהנהלת ערוץ 20. יוני שגיא מונה לסמנכ"ל המסחרי, בועז גולן ישמש עורך חדשות ראשי ועו"ד מירי נאור-אליאס סמנכ"לית רגולציה ומשאבי אנוש

מ0404 לערוץ 20: המינויים החדשים לקראת החדשות
  מ0404 לערוץ 20 (צילום:יחצ)

בערוץ 20 נערכים במרץ לקראת החדשות: לאחר שבשבוע שעבר עבר הערוץ לפיקוח הרשות השנייה וקיבל אישור לשדר חדשות, אשר ישתלבו בלוח השידורים של הערוץ. מנכ"ל הערוץ, שכי פרנץ, הודיע היום על שורה של מינויים חדשים ומסקרנים.

לתפקיד עורך החדשות הראשי של ערוץ 20, מונה בועז גולן, אשר הקים את אתר "חדשות 0404" ומשמש כעורך הראשי שלו. בעברו הקים וערך גולן מספר כלי תקשורת, בהם השבועון לציבור הדתי "על"ה" ו"עיתון הספורט". בשנת 2000 הצטרף למחלקת החדשות של רדיו חיפה שם שימש כתב חדשות וספורט ובהמשך הגיש תוכנית בתחנת הרדיו "גלי ישראל". בנוסף, כיהן בעבר בתפקידי דוברות שונים, בין היתר כדובר עיריית קריית מוצקין וזק"א צפון. גולן יהיה אמון על הרחבת צוות כתבי החדשות של הערוץ ומשדרי החדשות בערוץ ובאתר. נתנאל בן שושן ימשיך בתפקידו כסמנכ"ל התוכניות של הערוץ.

גם המנהל המסחרי של אתר "חדשות 0404", יוני שגיא מונה כסמנכ"ל המחלקה המסחרית לצד מחלקת הדיגיטל. במקום הסמנכ"ל מוני ברוש, אשר בחר לסיים את תפקידו לאחר ארבע שנים במחלקת הדיגיטל. שגיא שימש בעבר כמנהל שיווק ומכירות בחברת "סלקום" כעשור ולאחר מכן כמנהל מסחרי באתר "חדשות 0404".

"האתגר הבא של הערוץ- מערך חדשות"

מינוי נוסף מתוך הערוץ- היועצת המשפטית של הערוץ כיום, עו"ד מירי נאור-אליאס, תשמש בנוסף כסמנכ"לית רגולציה ומשאבי אנוש. לפני שהצטרפה לערוץ 20, שימשה עו"ד נאור-אליאס מנהלת הרגולציה ב"קשת" בין השנים 1998-2012 ולאחר מכן כשנה בפרקליטות מחוז תל אביב פלילי.

מנכ"ל ערוץ 20 שכי פרנץ מסר: ״לאורך תקופה לא פשוטה גילינו בכל יום מחדש את מקור כוחו של ערוץ 20 באנשים המדהימים שעובדים בו. אני גאה להרחיב את משפחת ערוץ 20 ומאחל הצלחה רבה למצטרפים, כמו גם למוני ברוש שיוצא לדרך חדשה. האתגר הבא של הערוץ הוא ללא ספק הקמת מערך החדשות. הצופים בארץ משוועים לקולות חדשים בתקשורת הישראלית ולאור התמיכה מחממת הלב שקיבלנו מהצופים בבית – מחובתנו להעניק להם את הטוב ביותר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בהצלחה
בהצלחה מצפים לחדשות אחרות | 11-03-2018 15:06
הפסקנו לצפות בחדשות המשדרות יום יום את הנרטיב של העם הטרוריסטי המומצא.
2
בועז גולן
ישראלי | 11-03-2018 22:48
הכי ראוי ומתאים המון הצלחה