הפגנות החרדים הקיצונים חזרו: הכניסה לבירה נחסמה - סרוגים

הפגנות החרדים הקיצונים חזרו: הכניסה לבירה נחסמה

חרדים קיצוניים מפגינים הערב בירושלים עקב מעצר תלמיד ישיבה על ידי המשטרה הצבאית לאחר שלא התייצב בלשכת הגיוס. זו ההפגנה הראשונה לאחר פטירתו של מנהיגם הרב אוירבאך לפני כשבועיים

הפגנות החרדים הקיצונים חזרו: הכניסה לבירה נחסמה
  (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

המוני חרדים קיצוניים  מפגינים הערב (חמישי) בכניסה לעיר ירושלים עקב מעצר תלמיד ישיבה חרדי על ידי המשטרה הצבאית לאחר שלא התייצב בלשכת הגיוס. ההפגנה החזקה, היא הראשונה לאחר פטירתו של מנהיג הזרם 'הפלג הירושלמי' הרב שמואל אוירבאך לפני כשבועיים.

בתוך כך, לאחר שהעיר הייתה חסומה במשך שעתיים, פעלה המשטרה לפזר את החרדים שמפגינים בעזרת זרנוקי מים ו'בואש'. מהמשטרה נמסר כי "הכניסה לירושלים-גשר המיתרים נחסמה לתנועה על ידי המפגינים,התנועה מופנת דרך מנהרת הארזים כביש 9.

(צילום: סוכנות הידיעות "חדשות 24")

העריק מאיר בורדיאנסקי נעצר שלשום בפעילות שגרתית של משטרת מרחב מעלה אדומים. במהלכה בדקו השוטרים את זהות הנוסעים ברכב שבו נסע, ושמו עלה במסוף המשטרתי כדרוש למעצר בעקבות סירובו להתייצב בלשכת הגיוס. הוא הועבר למטה מחוז ש"י, ומשם הועבר על ידי המשטרה הצבאית לכלא ענתות.

הרב אויערבך היה מראשי המתנגדים לגיוס חרדים, ואחרי פטירתו הורו מחליפיו- 12 רבנים בסה"כ כי "ממשיכים את דרכו של רבינו מרן ראש הישיבה (הרב אוירבך), שהורה 'להרעיש עולם ומלואו'. החובה כעת מוטלת על כל אחד ואחד לצאת ולהשתתף במחאות ההמוניות".

(צילום: סוכנות הידיעות "חדשות 24")

 

(צילום: סוכנות הידיעות "חדשות 24")

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
למה אין תגובות-תתתתתתתתתתתתתתתת???????????
למה? | 09-03-2018 17:16
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
2
למה כמו אידיוט, שמתי בקלפי פתק שוב ושוב שלל פוליטיקאים שבמעשיהם מוכרים את עתיד עם ישראל, ביידי כמה פוליטיקאים חרדים.
ואת האאאאאלף | 10-03-2018 19:53
רר
3
השם ישמור
בני | 01-04-2018 17:07
חולי נפש ומחללים שם שמים
4
אפסים גזלנים חסרי תועלת
אזרחית | 07-06-2018 12:47
המיתימרים להיקרא חרדים חסרי תועלת גזלנים חיים על חשבון הציבור העובד וביזכות חיילינו הלוחמים באויב. אתם נטולי תועלת מחללי שם ה' קץ בכם תולעים
5
מחללי הד'.
יפה יוסף | 25-07-2018 12:56
כדאי לחשוב על פינויים לגדה בהסכם השלום בעזרת השם.