"מודה ללפיד על ההצעה שלו לפטר אותי" - סרוגים

"מודה ללפיד על ההצעה שלו לפטר אותי"

ראש ישיבת רמת גן, הרב יהושע שפירא, מגיב בקאיון לערוץ 20 למתקפות נגדו ולדרישה של יאיר לפיד לפטר אותו, ואמר כי מודה לו על ההצעה: "מוכיח את מה שאני טוען כל הזמן"

author-image

ראש ישיבת רמת גן, הרב יהושע שפירא, מגיב למתקפה נגדו בשעות האחרונות בעקבות דברים שאמר אמש (שלישי) בועידת האיחוד הלאומי לפיהם "אנחנו מאמינים ובריאים, ויש חולי שהולך ומשתלט. המדינה נהיית להט"ביסטן".

בראיון שהענק הערב לתכנית 'היום הזה' בערוץ 20, אמר הרב שפירא: "אם ניגש לפוליטיקה, אני אשמח להגיב קודם להצעה פוליטית שהייתה היום מאיש פוליטי שביקש להעביר אותי מתפקידי. הכוונה היא ליאיר לפיד. אני רוצה להודות לו על ההצעה הזאת".

"הטענה שאני טענתי, שיש כזאת תופעה של דתופוביה, שפיותופוביה, הוא הדגים אותה בדיוק", תקף הרב את לפיד. לדבריו, יו"ר 'יש עתיד' "המחיש את מה שאמרתי. ברגע שרב אמר את דעתו, ואני אמרתי שהחולי הוא שלא נותנים לנו לדבר וישר אומרים שאנחנו הומופובים, כי במצע של 'האיחוד הלאומי' שעליו נתבקשתי לדבר כתוב שאנחנו לא נוגעים באף אחד במה שהוא עושה בביתו. אבל אנחנו מחנכים ומכוונים למשפחה של אבא, אמא וילדים. המשפחה היהודית, מאז ומעולם".

"כשאני פתחתי את פי להסביר את התופעה הזאת, מיד ההצעה הייתה להעביר אותי ממשרתי. כלומר, מישהו מנסה להלך עליי אימים, לסתום את פי. אבל זה לא עליי, אני רק נציג".

הרב הוסיף: "כשהוא מאיים עליי, הוא אומר לכל השאר: 'אם מישהו מכם יפתח את הפה אי פעם, אנחנו נעשה לו את המעשה הזה. אנחנו מיד נעוט עליו אנחנו מיד נערער את כיסאו, היזהרו. תיזהרו, הישמרו והיזהרו'. אף על פי שהוא יודע שלהעביר אותי ממשרתי הוא כנראה לא יוכל. זה לא תוכן הדברים, הוא בכלל לא כיוון אליי".

"אני לא הכתובת שלו. הכתובת שלו זה כל הרבנים וכל האנשים שרוצים להמשיך את תורת משה ואת היהדות המסורתית מאז ומעולם. הוא רוצה לאיים עלינו, שלא נדבר, רק מה שכשר בעיניו", חתם הרב שפירא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
יהיר לפיד המסכן.
אזרח. | 07-03-2018 21:50
יהיר לפיד כלוא וממולכד בקורי עכביש שיצר בהבל פיו. יחסיו הקרובים עם מילצ'ן ושירותו בצהל. מפלטו של הלכוד בפיו הגדול , בהשתלחות ברב המביע את חרדתו.
כל זה נובע מרוב אכילת בשר סוסים שאכל יהיר מאז נולד.
עמוס | 08-03-2018 14:04
כמו טומי אביו כן הבן טומטומי יהיר לפיד. מפלגתו תמחק בבחירות הבאות
2
הדברים שכת"ר טוען נמצאים בהרחבה ב..
שמואל | 07-03-2018 21:52
ספרו של הרב יוסף קלנר שליטא פלורליזם פנאטיזם וכלליות כפירוש למלחמת האמונות והדעות של מרן הרב זצל, בהסבירו איך הפלורליזם המערבי אינו אלא פנאטיזם ארסי המאיים על כל אשר מנסה להוכיח את נבערותו ורדידותו, ומביא חורבן בתור סם ממית ומשחית. למדו ותפקחנה עיניכם.
3
ניכרים דברי אמת. הרב שפירא מנהיגות רבנית אמיצה ואחראית
אמיר. רעננה | 07-03-2018 23:04
לעומת קול רבני שמנסה ליישר קו, טוב שיש רבנים שיודעים באומץ לעמוד מול המיינסטרים של יאיר לפיד
4
כל הכבוד לרב
חנה | 07-03-2018 23:48
דברי אמת
5
מלוא ההערכה להרב יהושע שפירא. כך מדברים באומץ ובתוקף. ירבו כמותו בישראל
יוסף, ירושלים | 08-03-2018 8:18
רבנים שנושאים את דגל התורה והאמונה ברמה. חזק ואמץ!
6
יישר כוח הרב
יהודי | 08-03-2018 9:56
יישר כוח הרב שפירא! אשרינו שזכינו ברב.
7
מדוע הרב שפירא צודק?
י | 08-03-2018 11:45
1. כי הוא במיעוט בתקשורת המזויפת 2. כי הוא אומר מה שהתורה אומרת 3. כי איננו פוליטיקאי
8
זכותו של רב להגיד דעת תורה בשביל זה מחזיקים ר
יפה יוסף | 17-06-2018 14:25
בדיוק כמו שזכותו של חילוני לאמר את דעתו.דמטקרטיה או לא?