אלוף פיקוד דרום מזהיר: "חמאס מבולבל אסטרטגית" - סרוגים

אלוף פיקוד דרום מזהיר: "חמאס מבולבל אסטרטגית"

אלוף פיקוד דרום, אייל זמיר, התייחס למצבו של ארגון הטרור חמאס בעזה והזהיר את ראשיו מהתקרבות לאיראן: "כל ניסיון של חמאס להניע המונים לגדר המערכת ייתקל בתגובה נחרצת"

author-image
אלוף פיקוד דרום מזהיר: "חמאס מבולבל אסטרטגית"
  (צילום: דובר צה"ל)

מפקד פיקוד דרום, האלוף אייל זמיר, דיבר לפני זמן קצר (שני) בפתיחת כנס שדרות לחברה המתקיים במכללת ספיר ובסינמטק שדרות והתייחס להתקרבות בין החמאס לאיראן וחיזבאללה. האלוף ציין כי בצה"ל מזהים התקרבות כזו בין ארגון הטרור חמאס לבין איראן והחיזבאללה כעוד כלי לפגיעה בישראל, וכמשהו המאפיין בלבול אסטרטגי בקרב החמאס.

האלוף המשיך ואמר כי על ישראל להיות ערוכה לאיומים בצורה מיטבית: "עלינו לשפר את הכשירות ולהיות ערוכים למלחמה. יש כאן השתנות מהירה באיום והנהגה אחראית שמנתבת תחת איומים לא פשוטים, אתגרים רבים והתמודדות מול ארגוני הטרור".

עוד ציין האלוף כי בחודשים האחרונים צה"ל נטרל מספר מנהרות טרור ואמר כי בחסות הפרות הסדר מתקיימת לא פעם פעילות טרור. "רק לפני שבועיים הונח מטען כנגד חיילי צה"ל וזה מהווה הוכחה נוספת לשימוש שעושה חמאס באזרחים ובהפרות הסדר המתקיימות מדי שבוע בסמוך לגדר, ככסות ליצירת פיגועים תוך הסתת תשומת הלב של אזרחיו מכישלונותיו הרבים".

זמיר הדגיש כי "נמשיך לעמוד נחושים מול הפרות הסדר, וכל ניסיון של חמאס להניע המונים לגדר המערכת על מנת לחפות על כישלונו ייתקל בתגובה נחרצת של כוחותינו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
1111
עידו | 05-06-2018 18:46
אני דוהג איל זמיר אוהב אותך ממני עידו