צפו: כך חמאס גונב חשמל מתושבי עזה - סרוגים

צפו: כך חמאס גונב חשמל מתושבי עזה

מתאם הפעולות בשטחים, האלוף יואב פולי מרדכי, פרסם לפני זמן קצר סרטון המוכיח את טענותיו כי ארגון הטרור חמאס גונב חשמל לתושבי עזה. צפו בתיעוד

מתאם הפעולות בשטחים, האלוף יואב פולי מרדכי, פרסם לפני זמן קצר (ראשון) סרטון המוכיח את טענותיו כי ארגון הטרור חמאס גונב חשמל לתושבי עזה.

בפוסט שפרסם בסמוך לסרטון, כתב מרדכי: "ארגון הטרור חמאס ממשיך בגניבה מתושבי עזה. אתמול דווח כי כוחות מארגון הטרור חמאס הגיעו לגבול רצועת עזה בשעה 16:30, לאזור בו עובר קו חשמל וניצלו את הקו על מנת להתחבר לחשמל באופן פיראטי ממערכת ההולכה, לצורכי טרור. קו החשמל חוצה לתוך רצועת עזה וההתחברות הפיראטית התבצעה באזור שבין מע'אזי לח'אן יונס. זהו חשמל שמיועד לבתי חולים ולבתי ספר, אך חמאס אינה מתעניינת באוכלוסייה ואף עושקת אותה. צפו בגנבה לאור יום".

עוד נכתב כי "ארגון הטרור חמאס ממשיך בניצול הציני של תושבי רצועת עזה וגונב חשמל למרות הפסקות החשמל התכופות ברצועה. רק לפני כשבוע פרסמנו כי החמאס גונב את הדלק שהוכנס לרצועה עבור הציבור הפלסטיני, ומוכר אותו בשוק הפרטי למרבה במחיר. עד מתי ימשיך ארגון הטרור חמאס ליהנות על חשבונם של תושבי עזה?".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
עד מתי נמשיך לספק לאויבנו כל זה
דביר | 04-03-2018 14:15
פראיירים שכמונו. קצת דעת
2
בזיון
ההגיוני | 14-05-2018 21:02
בזיון לאנושות ישראל מספקת לחמאס חשמל?????