גנבו לכם את האופניים? יש דרך חדשה למצוא אותם - סרוגים

גנבו לכם את האופניים? יש דרך חדשה למצוא אותם

משטרת ישראל מציגה אפליקציה חדשה בשם "אופניים", הפועלת לסייע לאנשים לאתר את אופניהם הגנובים. עד כה עשרות זוגות אופניים כבר נמצאו בעזרת האפליקציה וממתינים לבעליהם בתחנות המשטרה

author-image
גנבו לכם את האופניים? יש דרך חדשה למצוא אותם
  האופניים נגנבו? יש פתרון (צילום: שאטרסטוק)

גנבו לכם את האופניים? כעת יש פתרון חדש: משטרת ישראל הציגה אפליקציה חדשה בשם המקורי למדי "אופניים", הפועל במטרה לעזור לאנשים לאתר את אופניהם שנגנבו.

השימוש באפליקציה פשוטה במיוחד. כל מה שנדרש כדי לדווח על אופניים גנובים הוא להזין נתונים מזהים, ביניהם סוג אופניים, חברה, דגם, צבע, ועוד. לאחר הזנת הנתונים, המשתמש מקבל רשימת אופניים התואמים לפרופיל שהוכנס על ידו, ואשר מקל על חיפוש האופניים שלו. ככל שיותר פרטים מזהים יוזנו לאפליקציה, כך יגדל הסיכוי שתמצאו את הזוג שלכם.

במשטרה פיתחו את האפליקציה כדי להילחם בתופעת גניבת האופניים, שנהפכת לנפוצה יותר בשנים האחרונות. עד כה עשרות זוגות אופנים כבר סומנו בעזרת האפליקציה החדשה, כשכל זוגות האופניים שנמצאו הועברו למחסני המשטרה וממתינים שבעליהם יבואו ויקחו אותם.

"משטרת ישראל רואה חשיבות רבה במאבק בגניבות אופניים, מתוך הבנה כי מדובר בקניין ורכוש אישי בעל ערך" טענו במשטרה. "אנו פונים לציבור להוריד את האפליקציה ולהזין נתונים על מנת שנוכל להשיב את הרכוש לבעלים". האפליקציה החדשה זמינה כעת להורדה בחנויות האפליקציות לאייפון ולאנדרואיד.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו