דרמה בארה"ב: יריות נשמעו באזור הבית הלבן - סרוגים

דרמה בארה"ב: יריות נשמעו באזור הבית הלבן

משטרת וושינגטון הטילה עוצר על הבית הלבן לאחר דיווח על יריות בסמוך למדשאה הצפונית של האתר. מחקירת האירוע עלה כי מדובר באדם שירה בעצמו, וכי אין עוד פצועים במקום

author-image
דרמה בארה"ב: יריות נשמעו באזור הבית הלבן
  יריות מחוץ לבית הלבן (צילום: יוסי זמיר\פלאש 90)

דרמה בבירת ארה"ב: משטרת וושינגטון הטילה עוצר על הבית הלבן, וזאת לאחר דיווח על יריות שנשמעו בסמוך למדשאה הצפונית של האתר.

ברשויות פתחו במהירות בחקירת האירוע, ומצא את האדם היורה, שהיה פצוע במצב קשה. "ככל הנראה, האדם הפצוע ירה בעצמו" אמרו כוחות הביטחון בוושינגטון בטוויטר בעקבות הפרשה, ומיד הרגיעו: "אין עוד פצועים במקום". דוברת המשטרה קאת'י מילהואן אישרה כי כוחות המשטרה לא ירו באדם.

בעקבות האירוע המשטרה סגרת לתנועה את האזור הסמוך לבית הלבן. הכתבים שנכחו במקום באת האירוע סיפרו לרשת CBS News כי הם סגורים כעת בחדר התדרוכים, בעוד ששאר עובדי הבית הלבן מסתגרים במשרדיהם.

במשטרה בוחנים כעת את נסיבות המקרה. נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שנמצא כעת בפלורידה ולא היה בבית הלבן בעת האירוע, שוחח עם כוחות הביטחון והתעדכן על המקרה.

המקרה הנוכחי הוא האירוע הביטחוני השני בהמתרחש בסביבת הבית הלבן בשבועות האחרונים. בשבוע שעבר רכב נכנס במכוון לתוך מחסום ביטחון בכביש המוביל לבית הלבן בזמן פגישה של הנשיא טראמפ עם ראש ממשלת אוסטרליה מאלקולם טורנבול. הנהגת נעצרה ונלקחה לחקירה, וצפויה לעמוד למשפט בשבוע הקרוב.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו