התחפשתם? כך תסירו את האיפור בלי להזיק לפנים - סרוגים

התחפשתם? כך תסירו את האיפור בלי להזיק לפנים

התחפשתם? התאפרתם? רגע לפני שאתם לוקחים את המגבונים הקרובים או לחלופין מנסים לשפשף את הפנים במים. ארגנו לכם מדריך מיוחד להסרת הצבעים והנצנצים מהפנים מבלי לגרום נזק לעור

author-image
התחפשתם? כך תסירו את האיפור בלי להזיק לפנים
  (צילום: שטארסטוק)

לאחר יום עמוס במגילה, סעודות ומשלוחי מנות מגיע בסוף השלב הפחות כיף בחג הפורים- הסרת האיפור. אם גם אתם השקעתם באיפור ובנצנצים עד דלא ידע, ובדיוק עכשיו אתם שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים להסיר את כל הטוב הזה מהפנים? הכתבה הזו מוקדשת במיוחד לכם.

האיפור אומנם לא מזיק בהכרח לעור הפנים שלנו, אך לעומת זאת, ניקוי הפנים לאחר מכן יכולה להזיק במיוחד. אם נקבוביות העור שלנו "חסומות" לשעות ארוכות, על ידי איפור או כל דבר אחר, תהליך ההתחדשות שקורה בדרך כלל בלילה נפגע וכתוצאה מכך העור נפגע. אז מהאיפור אל תחששו אלא ממה שאחריו.

תחששו ממה שמגיע אחרי האיפור (צילום: שטארסטוק)

כך תסירו את האיפור בצורה נכונה: 

1. דאגו למסיר איפור דו פאזי בהישג יד! כדי להסיר ביעילות כל איפור, עבה, אינטנסיבי או עמיד, בכמה נגיעות קלות של צמר גפן.

2. עורכם רגיש או מגורה? בחרו בניקוי העדין והאמין ביותר על המדף- מי המיסלר.  מי מיסלר דו פאזיים, מסירים כל איפור ביעילות (אפילו עמיד), מנקים היטב את העור, לא מגרים ולא שורפים, ואפילו תוכלו לוותר על השטיפה.

3. ניקוי גרגירים: אם סוג עורכם רגיל, מעורב או שמן, כדאי לעסות קלות את העור עם ניקוי גרגירים, על מנת להבטיח ניקוי עמוק של הנקבוביות.

4. סיימתם לנקות! אך לא סיימתם את התהליך: אל תשכחו להזין את עורכם בלחות. ניקוי איפור פורימי מהפנים כנראה אינטנסיבי יותר מהסרת איפור רגיל. הוא אורך יותר זמן, וגובה יותר שפשופים. ודאו שלאחר תהליך הניקוי אתם משיבים לעור את "כוס המים" שהוא צריך, ובוחרים עבורו לחות שמתאימה לסוג העור שלכם.

==============

הטיפים באדיבות עדי פרג'י, מדריכה ראשית בחברת הטיפוח 'גרנייה'

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו