מירי רגב: "כבר לא מדובר בעננה כבדה אלא במבול" - סרוגים

מירי רגב: "כבר לא מדובר בעננה כבדה אלא במבול"

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, התייחסה מעל בימת הכנסת לאירועי פרשת המסרונים ותיק 4000 והשוותה אותה לפרשת קו 300: "מה זה? סחר בני אדם?"

author-image
מירי רגב: "כבר לא מדובר בעננה כבדה אלא במבול"
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש90)

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, התייחסה היום (שני) מעל בימת הכנסת לאירועי פרשת המסרונים ותיק 4000 והשוותה אותה לפרשת קו 300:

"אי אפשר לעלות על הדוכן היום, מבלי להתייחס לפרשייה החמורה מאתמול, שהיא בעיניי פרשיית קו 300 של מערכת אכיפת החוק בישראל. החברה הישראלית התעוררה הבוקר ליום עצוב ומסוכן לדמוקרטיה הישראלית. כל מי שחרד למעמדה של מערכת אכיפת החוק בישראל, צריך להפעיל את מלוא סמכותו היום, בלי הנחות".

"אני קוראת ליועץ המשפטי לממשלה להנחות על חקירה פלילית כנגד השופטת והחוקר-התובע, לעצור אותם ולקחת מהם את הטלפונים לבדיקה דקדקנית, כפי שראינו – מערכת אכיפת החוק יודעת לעשות זאת היטב", המשיכה ואמרה השרה רגב, "ההתכתבות הזו מעידה, שזו לא ההתכתבות הראשונה שלהם, כפי שכתב החוקר הם כבר שוחחו על מתווה, כאילו אין ראיות, אין הליך משפטי, אין סנגוריה, רק הוא והשופטת מסכמים מראש על גזר הדין. זה הליך הוגן ? אני שואלת אתכם – זה בית משפט?"

"שרת המשפטים ונשיאת בית המשפט העליון לא יכולות הבוקר להסתפק בבדיקה של נציב תלונות השופטים", הוסיפה רגב, "זה מגוחך, לא תואם בעליל את חומרת האירוע ואבוי לנו אם נוסיף חטא על פשע ומערכת המשפט תטייח את האירוע החמור הזה, שמטיל צל כבד על כל המערכת המשפטית כולה. כל מי שקורא את המסרונים "יבקשו שלושה", "את בהחלט יכולה לתת יומיים". מה זה? סחר בבני אדם? בחרות שלהם? שופטת ותובע שסוחרים בכבוד האדם ובחירותו במין עליצות מרושעת שכזו, כאילו היו צעצועים חסרי ערך. לאן הגענו?"

"חברותיי וחבריי, אין למערכת המשפט ולתביעה הכללית בכל חברה זכות קיום, אלא באמון שאנחנו האזרחים נותנים לה", אמרה עוד רגב, "האמון הזה דורש היום שיקום מן היסוד. לשם כך יש לפתוח בחקירה פלילית כנגד הצמד הזה. יש גם לפתוח בחקירה מיידית של מח"ש – מי החוקרים בלהב 433 שהילכו אימים על עו"ד ערן שחם-שביט לדבריו ומדוע? מה זאת אומרת "עלה לי בדם" מה זאת אומרת שחוקרי להב 433 כמעט הרביצו לו. מה יש להם מוטיבציות אחרות בתיקים הללו זולת הצדק והאמת? כבר לא מדובר בעננה כבדה שמוטלת על כל החקירות הללו, העננה הזו כבר מורידה מבול מסוכן על החברה כולה. ואני קוראת שוב ליועץ המשפטי לממשלה לטפל בזה היום ובכל החומרה הנדרשת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אשה חשובה השרה רגב. יהי ה' עמה לוחמת מלחמת הקודש
עמוס | 27-02-2018 9:27
לא לתת לשמאל לטייח את פשעי השופטים