אלו הכבישים שייחסמו להלוויית הרב אויערבך - סרוגים

אלו הכבישים שייחסמו להלוויית הרב אויערבך

אלפים צפויים להשתתף היום בהלווייתו של מנהיג "הפלג הירושלמי" הרב שמואל אויערבך זצ"ל. המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים לאורך מסלול ההלוויה, שיחל בישיבת "שערי תורה" ויעבור ברחובות ירושלים, ותחסום כבישים רבים באזור

author-image
אלו הכבישים שייחסמו להלוויית הרב אויערבך
  הרב שמואל אויערבך זצ"ל (צילום: שלומי כהן\פלאש 90)

נערכים לפקקים: משטרת ישראל נערכת בכוחות מתוגברים לקרת הלווייתו של מנהיג "הפלג הירושלמי", הרב שמואל אויערבך זצ"ל, שנפטר אמש מדום לב בגיל 86. במשטרה נערכים לאלפי אנשים שצפויים להגיע לירושלים וללוות את הרב בדרכו האחרונה.

על פי התכנון, ההלוויה תתחיל בשעה 11:00 בהיכל ישיבת "שערי תורה" בשכונת שערי חסד בירושלים. בתום ההספדים יצא מסע ההלוויה מהישיבה ויעבור ברחבות הבאים: הגרא, קק"ל, דיסקין, רופין, בן צבי, ויצמן, וסחרוב. ההלוויה תסתיים בהר המנוחות, שם יובא הרב לקבורה.

במשטרה הודיעו כי כל הרחובות שבהם ההלוויה תעבור ייחסמו לתנועה במהלך המסע. כמו כן, הכניסה לעיר מכביש 1 ייחסם החל מהשעה 11:30 ועד סיום ההלוויה. כוחות הביטחון הזהירו את הנהגים שלא להגיע לאזור ולנסוע בדרכים חלופיות. הכניסה לירושלים תתאשר דרך כביש 9 ומנהרת הארזים. "הציבור מתבקש לעשות שימוש בתחבורה ציבורית" הנחו. "לא תתאפשר הגעה של כלי רכב פרטיים ללוויה". עוד הבהירו כי חל איסור מוחלט להטיס רחפנים באזור ההלוויה.

מאות חובשים ופרמדיקים ילוו את מסע ההלוויה, לצד מתנדבים מארגוני הצלה. במד"א קראו למשתתפים להצטייד בבקבוקי מים, וכן להישמע להוראות המארגנים ולהימנע מטיפוס על גדרות ומקומות מסוכנים- תופעה שהייתה נפוצה בעבר בהלוויות של רבנים גדולים. במשטרה הדגישו את חשיבות ההוראות של מד"א, והזהירו שלא להתקרב לרכב שיוביל את גופתו של הרב. לדבריהם, "נגיב באפס סובלנות כלפי מעשים היכולים לסכן חיי אדם".

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו