צפו:כשביל גייטס ניסה לנחש מחירים של מוצרים מהסופר - סרוגים

צפו:כשביל גייטס ניסה לנחש מחירים של מוצרים מהסופר

ביל גייטס, האיש השני בעושרו בעולם השתתף בתכנית אירוח בארצות הברית, הודה שהוא לא עשה קניות בסופר המון זמן וניסה לנחש את מחיריהם של מצרכים בסיסיים. כך זה נראה

מייסד מיקרוסופט והאיש השני בעושרו בעולם,  ביל גייטס, השתתף במשחק שבו התבקש לנחש את מחיריהם של חמישה מצרכי מזון ומוצרי צריכה ביתיים. כאשר נשאל על ידי המנחה "מתי בפעם האחרונה היית בסופרמרקט?", השיב גייטס: "לפני הרבה זמן".

אז עד כמה הוא היה קרוב? בכלל לא.

על פי הפרסום באתר 'דה מרקר', על אריזת Rice-A-Roni (מעין "מנה חמה" של אורז), שעולה דולר אחד, חשב גייטס שהיא עולה חמישה דולרים. כשהוצגה בפניו אריזת קפסולות ג'ל כביסה של טייד, הוא ניחש כי מחירה הוא 4 דולרים, כשהמחיר הנכון הוא פי חמישה- 19.97 דולר.

כשהגיע תורו של חוט דנטלי, גייטס היה בטוח בעצמו. "זה הסיכוי הכי טוב שלי", אמר, והסביר כי הוא חובב מושבע של המוצר. הוא אכן ניחש נכון כשאמר שהמחיר הוא 4 דולר, לעומת המחיר הנכון של 3.78 דולר.

גייטס, האדם השני בעושרו בעולם אחרי מייסד אמזון ג'ף בזוס, מחזיק בהון של 91.8 מיליארד דולר, וייסד ביחד עם אשתו מלינדה את קרן ביל ומלינדה גייטס. גייטס ואשתו התחייבו לתרום יותר ממחצית מהונם בעודם בחיים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מעניין איך היה מנחש האיש ללא הארנק?
לא כל כך רע | 28-02-2018 16:50
כבוד ראש הממלכה. הקיסר ביבי הראשון.
2
גייטס מבטיח חצי מההון שלו
יוחנן | 03-03-2018 22:34
למי שיגיד לו מה לעשות עם החצי השני...