צפו: תגובת השרה רגב על התפתחות החקירות - סרוגים

צפו: תגובת השרה רגב על התפתחות החקירות

"רק עכשיו פורסם תיק 7000, בו הגננת שושנה נתנה עוגייה נוספת לנתניהו", פתחה היום השרה רגב את דברי התמיכה שלה בראש הממשלה. בהמשך טענה: "נתניהו לא מעורב בפרשות בזק והשופטת גרסטל"

צפו: תגובת השרה רגב על התפתחות החקירות
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

"רק עכשיו פורסם תיק 7000, בו הגננת שושנה נתנה עוגייה נוספת לנתניהו", פתחה היום (רביעי) השרה מירי רגב את דברי התמיכה שלה בראש הממשלה נתניהו. בהמשך טענה: "נתניהו לא מעורב בפרשת בזק ובפרשת השופטת גרסטל".

 

"רק עכשיו פורסם תיק 7000, בו חשודות חמורים נגד הגננת שושנה, הגננת שנתנה לנתניהו לכאורה עוגייה נוספת במסיבת הסיום של הגן. ברגעים אלו חוקרים, האם בשל כך היא נשארה גננת עד היום? מחר מן הסתם יפורסם תצלום גדול של נתניהו עם העוגייה בעמוד הראשון של כל העיתונים, כי זאת הישטה. זאת השיטה שלכם: כל רבע שעה, כל רבע שמועה, כל חצי הדלפה הופכת מיד לכותרת ראשית ולכתב אישום ציבורי.

גם אתם יודעים שנתניהו לא מעורב בפרשת בזק ובפרשת השופטת גרסטל, ובכל זאת שמים תמונה שלו בגדול, מייצרים מניפולציה על הציבור. אבל יש לכם בעיה אחת, קטנטנה. הציבור לא קונה את זה".

״34 מנדטים", לפי סקר ישראל היום שפורסם הבוקר, "לא קונים את זה. הציבור לא טיפש. הציבור מבין שיש מסע ציד מתוקשר ומתוזמן".

בהמשך צדדה רגב בטענתו של נתניהו מול התקשורת, והוסיפה משלה: ״הבנו מזמן שחלק מן האופוזיציה ומן התקשורת לא מבינים את ההליך הפלילי. המטרה שלהם היא להפיל את ראש הממשלה. לא מעניין אותם דאגה למדינה, מנהל תקין או מחויבות לחוק. רק דבר אחד מעניין אותם, שנאת נתניהו".

לטענתה, ״בדמוקרטיה הכותרות עושות רעש אבל הן לא חלק מקבלת החלטות. אבל ההכרעה היא רק של בית המשפט. מציעה לא לתפור חליפות, יש לכם עוד הרבה זמן להיות באופוזיציה. בעזרת השם ננצח אתכם גם בבחירות הבאות״

"איזו עוגייה אכלה מירי לפני שהביאה לאוויר העולם את דברי הבלע האלה"?, כתבה המתמודדת על ראשות מרצ, זהבה גלאון כנגד השרה.

תגובתה החריפה של רגב מגיעה לאחר יום של תגובות מדודות מצד הליכוד. בעוד ח"כ אורן חזן לא היסס וקרא לו לצאת לנבצרות, יו"ר הקואליציה אמסלם תקף את דבריו, ואמר: "הרעיון לנבצרות הוא הבל ורעות רוח", לדבריו, "תושבי ישראל בחרו בנתניהו לנהל את המדינה". אז, "מה זה נבצרות? זה לא שיש לו ניתוחון לשבוע. כשאתה יוצא מהמעגל מישהו אחר נכנס וזה נראה אחרת. זה בדיחה", דברי אמסלם.

מוקדם יותר, כשנשאל  ח"כ מיקי זוהר בראיון שהעניק ל"החדשות" על אותה השאלה, השיב: "חס וחלילה שייצא לנבצרות וייתן לתקשורת ולשמאל פרס על העליהום שהם עושים לו ועל ניסיון ההפיכה שהם עושים בצורה לא דמוקרטית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד לרגב
עמוס | 21-02-2018 19:46
הראשונה שהפסיקה את המימון ההזוי לסרטים והצגות מכפישי צהל ומאדירי המחבלים
איפה קונים כרטיסים?
חושם | 21-02-2018 22:24
לסרט שמירי רגב חיה בו. נתניהו לא התערב בבזק? פיטר את המנכל הקודם ומינה את פילבר הבובה ביום בו נכנס לתפקיד על מנת שימכור את כספי הציבור לחביריו.
2
אין על ביבי החביבי
פרופ' יש פתרון | 21-02-2018 20:40
השמאל לא יודע מאיפה לאכול את הכובע הוא לא מבין שביבי הוא מתנה משמיים כדי לנהל את העיניינים עד בואו של משיח והיום אפשר להגיד את הסיסמא החדשה שהמצאתי....ה IQ של ביבי מתחיל איפה שמסתיים ה IQ של מתנגדיו!.. אין מה לעשות ביבי נולד לתפקיד הזה ותגידו תודה לבורא עולם שהביא לנו מנהיג שירים מלא רק את עצמו את כל העם והמדינה הזאת עם כישרונותיו הרבים וזה לא פשוט לנהל עם כמו עם ישראל שיש אוייבים מבית ומחוץ!
עם iq כל כך גבוה יוכל לתת שעורי חשבון
יהודי | 21-02-2018 22:22
לחביריו לאגף. כמו שבניזרי נתן שעורי תורה לחביריו לאגף.