מרגש: ההורים החרדים ברכו את כלתם- קורין גדעון

מרגש: ההורים החרדים ברכו את כלתם- קורין גדעון

לאחר שהתארסה לאחרונה, מגישת הטלוויזיה קורין גדעון זכתה לקבל ברכה מרגשת במיוחד מהוריו החרדיים של ארוסה חילי סורוצקין, בנו הרב משה סורוצקין בתוכנית 'אנשים'- צפו

מגישת הטלוויזיה האהובה קורין גדעון, בת ה-25, התארסה בשבוע שעבר עם בן זוגה בשנים האחרונות חילי סורוצקין, בן 33, בנו הרב משה סורוצקין. משפחתו החרדית החליטה להפתיע את כלתם ושלחו ברכה מרגשת לתכנית "אנשים" אותה גדעון מגישה.

"הצלחתם לרגש אותי" הגיבה קורין גדעון על הברכה ששלחו לה משפחת סורוצקין "איזה חם וחמות מדהימים יש לי, האמת שאם הייתי מאחלת לעצמי להיות כמו זוג מסוים זה הם והורים שלי..".

גדעון שאינה שומרת מצוות אך מחוברת יהדות, סיפרה לא פעם כי על אף העובדה שמשפחתו של ארוסה חרדים ליטאים, הם קיבלו אותה למשפחה באופן מעורר השראה "הם הורים מדהימים, מאוד אוהבים והם קיבלו אותי הכי יפה בעולם". גדעון אף סיפרה כי מדי שבוע חמיה אף שולח לה 'וורט' על פרשת השבוע לתא הקולי שלה, כך היא לומדת ומתעדכנת בכל שבוע על הפרשה.

בהזדמנות זו מדור סרוגות שולח המון מזל טוב לזוג המאושר!

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הורים חכמים
יעל | 22-02-2018 15:03
זו לא חכמה להתנתק מילדים. החכמה היא לקרב ולחבק לכבד גם כאלה שבחרו בדרך שונה. בטוחני שהתגובה של הילדים גם היא תהיה מכבדת ומתקרבת.
2
חולשה של הורים
בנימין | 30-05-2018 9:06
קשה לבוא בתענות להורים שבנם לקח בחורה חילונית האשמה היא על ההורים ולא רק על הבן כל משפחה שיש לה ילדים שלא הולכים לפי ההלכה היהודית ההורים יש להם חלק גדול באשמה
סתום
זן אלף | 03-07-2018 2:01
אלו שהעחפו את הילדים גרמו להם לטראומה לכן יש לי חבר שוויצרי גוע ערל טמבל אחד !
3
מקסימה!!
דפנה | 31-08-2018 18:35
משפחה חמה . מזל טוב לקורין ובן זוגה!!
4
מסכנים ההורים התחתן עם מזרחית
ungar | 19-10-2018 9:47
נורא