מהפנט: ההורים שלקחו את התחפושות צעד קדימה - סרוגים

מהפנט: ההורים שלקחו את התחפושות צעד קדימה

בזמן שאנחנו מנסים לאלתר תחפושות או לקנות מסין, בצד אחר של העולם יש הורים שנהנים לחפש את הילדים הרבה יותר מפעם אחת בשנה ומוכנים אפילו להשקיע חודשים שלמים עבור כך- השראה לפורים מאושיות האינסטגרם

מהפנט: ההורים שלקחו את התחפושות צעד קדימה

חושבים שמסובך למצוא תחפושת פעם אחת בשנה? חכו שתכירו את ההורים שלקחו את עניין התחפושות כמה צעדים קדימה ומפיקים פרויקטים שלמים בכל ימות השנה, כדי להפוך את ילדיהם לדמויות מוכרות.

חיות בסרט דיסני

צלמת מקנדה בשם קמליה קורט, נהנית להפוך את ביתה לילה בת ה-8 לשלל נסיכות ודמויות מסרטי דיסני, בעוד שהיא בדר"כ מעדיפה להתחפש לדמות המרשעת בסיפור. כבר למעלה משלוש שנים הן יוצרות יחד שלל הפקות קסומות, הכוללות: תופרת אישית, צלם נוסף, מאפרת, לוקיישנים מיוחדים ופוטושופ לגימור מושלם.

את ההפקות משתפת האם בחשבון האינסטגרם המשותף שלהן disneyinspiredphoto@, המונה כיום למעלה מ54,000 עוקבים.

קמליה סיפרה כי הכל התחיל בעקבות טיול משפחתי בדיסנילנד, שם קנו לביתם הקטנה שמלה של אחת מנסיכות דיסני, האם צילמה אותה ושיתפה בפייסבוק. לאחר שהתמונה זכתה למאות לייקים ותגובות, החליטה קמליה לקחת את העניין ברצינות ולעשות הפקות מושקעות בכל ימות השנה.

רפונזל:

 

101 דלמטיים:

אמיצה:

בת הים הקטנה:

האב המשקיען 

ג'וש רוסו, צלם ואמן פוטושופ מאטליה החליט להעניק מתנה מקורית לביתו הקטנה לרגל יום הולדתה ה-3 והפך אותה לנסיכה האהובה עליה "בל' בעוד שהוא מככב כנסיך. תהליך הצילומים והעריכה כולו לקח חודש שלם- את כל הרקעים והטירות שהיוו השראה לסרט המקורי הלך ג'וש לצלם בזמן חופשה משפחתית באירופה.

מאז ג'וש הספיק לצלם יחד עם ביתו עוד שלל הפקות מושקעות לא פחות לדמויות אהובות עליהם, את התמונות המושקעות משתף בחשבון האינסטגרם שלו המונה כבר למעלה מ36,500 עוקבים.

"אני באמת מקווה שאבות יחליטו, בעקבות התמונות האלה, לבלות יותר עם הבנות שלהם ולמצוא דברים משותפים שהם יכולים לעשות איתן כדי לחזק את הקשר המיוחד הזה". סיפר ג'וש בראיון.

וונדר וומן

לאחרונה יצר ג'וש פרויקט מרגש במיוחד בו הפך ילדים חולים לגיבורים האהובים עליהם והעניק להם בסיום התהליך פוסטר מיוחד למזכרת.

https://www.youtube.com/watch?v=0Ygo5uc5QY8

השראה מנשים מעוררות השראה 

אשלי לארסון מפלורידה, החליטה לפתוח בפרויקט צילום מיוחד, בו היא צילמה את ביתה סקוט בת ה3 בהשראת נשים חזקות ומעוררות השראה כמו: אדל, פרידה קאלו, מריל סטריפ ועוד, במטרה לשמח את אמה שחלתה בסרטן השד.

סקוט הקטנה המחזיקה בחשבון אינסטגרם עם למעלה מ-47 אלף עוקבים, התמסרה עם המון מתיקות לפרויקט למען סבתא. בעוד שהיא לבושה כמו הנשים החזקות ומצליחה לחקות התנועות ואת המבט שלהן בהצלחה רבה.

פרידה קאלו

A post shared by Scout Penelope (@hello.scout) on

"הפרויקט התחיל כשגילו לאמי סרטן", סיפרה לארסון לאתר-ynet. "התחלתי עם זה כדי להעסיק את המוח שלי במהלך התקופה הקשה, אך ככל שהתקדמנו עם הצילומים למדנו על חוסן וכוח שיש לנשים. סקוט היא ילדה שאוהבת את המצלמה אבל גם אוהבת לרקוד ולשיר".

לשמחתה אמה החלימה מהסרטן והיא החליטה לסכם את המאורע המרגש בתמונה נוספת לאוסף הנשים החזקות וצילמה את אימה יחד עם הנכדה סקוט המתוקה בסדרת צילומים דומה.

אדל

 

הסבתא והנכדה

A post shared by Scout Penelope (@hello.scout) on

מולאן

A post shared by Scout Penelope (@hello.scout) on

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרבי
נועם | 09-03-2022 17:20
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף