קניתם בעלי אקספרס? תתכוננו לעיכוב במשלוח - סרוגים

קניתם בעלי אקספרס? תתכוננו לעיכוב במשלוח

בימים האחרונים לקוחות רבים של אתר הקניות הפופולארי "עלי אקספרס" קיבלו הודעות על עיכובים של כשבועיים במשלוח הזמנותיהם מהאתר. הסיבה: ראש השנה הסיני השבית את עבודת חברת המשלוחים

קניתם בעלי אקספרס? תתכוננו לעיכוב במשלוח
  עיכוב רב במשלוחים. אתר הקניות "עלי אקספרס" (צילום: שאטרסטוק)

הזמנתם חבילה מעלי אקספרס? תצטרכו לחכות: בימים האחרונים לקוחות רבים שקנו באתר הקניות הסיני מקבלים מיילים על עיכובים של כשבועיים בייצוא המשלוחים של החברה. הסיבה לעיכוב: חגיגות ראש השנה הסיני, שהשביתו את עבודת חברות המשלוחים והדואר במדינה.

"מה-12 בפברואר ועד ה-25 בפברואר מציינים את ראש השנה הסיני" נכתב במייל שהגיע למזמיני החבילות. "במהלך התקופה הזו כל האנשים נחים, כולל אנשי המשלוח. כתוצאה, הזמנתכם לא תצא לפני ה-25 בפברואר. אנו מקווים שתוכלו להבין זאת".

ראש השנה הסיני נחשב לחג החשוב ביותר במדינה האסייתית, כאשר השנה יציינו את פתיחת "שנת הכלב". בדומה ללוח השנה העברי, לוח השנה הסיני נקבע על פי הירח, וחגיגות ראש השנה מתחילות שבעה ימים לפני ראש החודש הראשון של השנה החדשה. חגיגות ראש החודש מתפרשות על פני 15 ימים, במהלכם עובדים רבים במדינה מקבלים חופשה ארוכה ומבלים זמן רב עם משפחותיהם. מנהגי החג כוללים ארוחות מפוארות, לבישת בגדים אדומים, והפעלת נפצים שנועדו להבהיל את השטן.

העיכוב צפוי לאכזב ישראלים רבים הנוהגים להזמין מוצרים מאתר הקניות, שזוכה לאהדה רבה בישראל. בשבועות האחרונים ישראלים רבים הזמינו תחפושות לפורים באמצעות עלי אקספרס, ובדואר ישראל הודיעו כי יצאו במבצע מיוחד שיגביר את מהירות המשלוחים של הזמנות מהאתר כדי לוודא שהתחפושות יגיעו בזמן לחג.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
היי הזמנתי פריט...
יחיאל עוזרי | 17-08-2020 12:01
היי הזמנתי פריט מכם לפני כמה זמן ולא הגיע אלי