סרטון חדש של מועצת יש"ע: אין מה לפחד מהשד הדמוגרפי - סרוגים

סרטון חדש של מועצת יש"ע: אין מה לפחד מהשד הדמוגרפי

הסרטון החדש, השני בסדרת סרטוני ההסברה של מועצת יש"ע, בכיכובו של השחקן גולן אזולאי, מציג את העובדות בנושא הדמוגרפיה היהודית והערבית מאז הקמתה של מדינת ישראל ועד היום, ומוכיח כי בניגוד לטענה הנשמעת מעת לעת, דווקא ויתורים על שטחים בארץ ישראל, עלולים לפגוע במגמה הדמוגרפית היהודית המתחזקת.

סרטון חדש של מועצת יש"ע: אין מה לפחד מהשד הדמוגרפי
  מי מפחד מהשד הדמוגרפי?

מועצת יש"ע השיקה היום (ג') את הסרטון השני בפרויקט הסרטונים החדש שלה, בכיכובו של השחקן גולן אזולאי ('טירונות', 'בנות בראון', 'השיר שלנו') ובשילוב אנימציה מתקדמת.

הסרטון החדש, מציג את העובדות בנושא הדמוגרפיה היהודית והערבית מאז הקמתה של מדינת ישראל ועד היום, ומוכיח כי בניגוד לטענה הנשמעת מעת לעת, דווקא ויתורים על שטחים בארץ ישראל, עלולים לפגוע במגמה הדמוגרפית היהודית המתחזקת. במועצת יש"ע אומרים כי דווקא בערב ראש השנה, תקופה בה מתפרסמים נתונים אודות הגידול באוכלוסייה בישראל, זהו הזמן לפרסם לציבור הרחב את ניתוח הנתונים ומשמעותם המדינית.

את הסרטונים מפיקה חברת 'רוגטקה', ועל כתיבת החומרים אמונה מחלקת ההסברה של מועצת יש"ע, בניהולו של יגאל דילמוני, שקיבצה במשך זמן רב נתונים ומחקרים שפרסמו מומחים לנושא.

לדברי דילמוני, "בשנים האחרונות שבה ומופצת בציבור הטענה המפחידה שבעיית הדמוגרפיה תחסל את מדינת ישראל. העובדה שתחזיות שחורות מן העבר התבררו כרחוקות מן האמת ובחינה מדוקדקת של הנתונים והמגמות העתידיות בילודה כגון שיעור הפריון, ההגירה ועוד, מציגות דווקא תחזית מפתיעה ואופטימית ומחובתנו ליידע בכך את הציבור.".

יצוין כי הסרטון הראשון, שעסק באמת המשפטית וההיסטורית של ישראל ואזור יהודה ושומרון, זכה לכ-800 אלף צפיות ברשת האינטרנט, בתרגום לשפות שונות.

במועצת יש"ע מאמינים כי גם בנושא הדמוגרפיה- נושא עמוס בפרטים, סבוך ויש שיגדירו אותו לא "פוליטיקלי קורקט" –  דווקא סרטון קליל וברור לכל אחד, עשוי לשים קץ להפחדה ולחזק את מדיניותה של ישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
זה לא רציני. וחבל שפורסם.
אשר | 27-09-2011 15:53