מה עושים עם הילדים בפורים? הנה רעיון - סרוגים

מה עושים עם הילדים בפורים? הנה רעיון

תיאטרון הקאמרי מארח את פסטיבל ירון ע"ש הצנחן ירון ירושלמי של תיאטרון אורנה פורת. השנה גם בשיתוף מופעי הילדים של האופרה הישראלית חגיגת תיאטרון איכותי לילדים ולכל המשפחה לפורים, 28 בפברואר – 2 במרץ. לא תבואו?

מה עושים עם הילדים בפורים? הנה רעיון
  ההצגה רובין הוד (צילום: יוסי צבקר)

פסטיבל ירון ע"ש הצנחן ירון ירושלמי של תיאטרון אורנה פורת יתקיים בפורים בפעם ה- 16, ולראשונה מתקיים בתיאטרון הקאמרי.

בפסטיבל תיקח חלק גם האופרה הישראלית עם מופעים ייחודיים לילדים.

הפסטיבל הינו פרי יוזמה משותפת של משפחת ירושלמי, הפועלת בתחום התרבות והאחראית לפרויקטים רבים להנצחת ירון ירושלמי הצנחן שנפל במלחמת ההתשה, עיריית תל אביב ותיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער.

בפסטיבל, שיתקיים בפורים במשך 3 ימים בין התאריכים 28 בפברואר עד 2 במרץ יועלו 15 הצגות שונות לגילים שנה עד 12 מבית היוצר של תיאטרון אורנה פורת, בתוכן שלוש הצגות בכורה: רובין הוד– הפקה מוזיקלית רבת משתתפים בעקבות האגדה האנגלית הידועה, שקשוקה ושוד הלימונים הגדול– הצגה בהשראת סדרת הספרים האהובה והמוערכת "שקשוקה" מאת הסופרת גליה עוז ושועלון מחפש חברים – הצגה מוזיקלית על חברוּת וחברים עפ"י הספר מאת אדם רלף.

ההצגה מולאן (צילום: כפיר בולוטין)

בין הצגות הפסטיבל: מולאן, אי המטמון, טרופותי, מחסן השטוזים של דתיה, בגן של ביאליק, פטר והזאב, עכבר העיר ועכבר השדה, ועוד. בנוסף, יוצגו מופעי אופרה ייחודיים לילדים של האופרה הישראלית: מה עושות האיילות?– שירי הילדות הנפלאים של לאה גולדברג, מרים ילן שטקליס ומשוררים נוספים, במופע שכולו קסם הילדות ואליסה בארץ הפלאות– גרסה אופראית חדשה ומשעשעת בעברית לסיפור הקלאסי של לואיס קרול.

מבקרי הפסטיבל ייהנו מחוויה תרבותית איכותית, שתכלול גם הפנינג ומגוון פעילויות לכל המשפחה ברחבת התיאטרון הקאמרי – הופעות מוזיקליות ותיאטרליות, מופעי רחוב, מתחמי יצירה, דוכני משחקים, פינת תחפושות והפתעות נוספות.

לאור ההצלחה בפסטיבלים קודמים, לפעוטות יוקם מתחם פשוש, הכולל מתקנים ופעילויות ייעודיים לגיל הרך וכן הצגות ייחודיות לגיל שנה עד שנתיים וחצי- 'צוציקים', 'תיאטרון פצפון' וההצגה האורחת 'בלונים'.

השנה, לראשונה, יגיע הפסטיבל גם למודיעין מכבים רעות. ביוזמת יו"ר התיאטרון מיקי ירושלמי להגיע עם הפסטיבל לאוכלוסיות נוספות ברחבי הארץ, נוצר שיתוף פעולה עם עיריית מודיעין מכבים רעות, ובאמצעות היכל התרבות העירוני יתקיים הפסטיבל בעיר בחג הפורים.

ללוח ההצגות המלא לחצו כאן

כרטיסים ברכישה מוקדמת: 03-5111444 (שלוחה 9) או באתר 

1700-707-990 או באתר הקאמרי

מחיר כרטיס 40-90 ₪, מחירים מיוחדים לוועדי עובדים ולקבוצות.

כרטיסים למופעי האופרה לילדים: 03-69277777 ובאתר 

מחיר כרטיס 65 ₪.

ההצגה שועלון מחפש חברים (צילום: יוסי צבקר)

טרופותי (צילום: כפיר בולוטין)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו