מייגן מרקל פרגנה למעצבת ישראלית ועוררה סערה - סרוגים

מייגן מרקל פרגנה למעצבת ישראלית ועוררה סערה

בסוף השבוע האחרון בחרה ארוסתו הטרייה של הנסיך הארי, מייגן מרקל לפרגן למעצבת ישראלית ועוררה סערה בעקבות הבחירה האופנתית השנויה במחלוקת בממלכה הבריטית

author-image
מייגן מרקל פרגנה למעצבת ישראלית ועוררה סערה
  (צילום: מתוך אינסטגרם)

לאחר שביקשה סקיצות לשמלת כלה מהמעצבת הישראלית ענבל דרור, אך למרבה האכזבה בחרה לבסוף במעצב אחר שיזכה לתהילה. מייגן מרקל החליטה לפרגן בסוף השבוע האחרון למעצבת ישראלית ולבשה חולצה מבית המותג TUXE של תמר דניאל הירושלמית.

את החולצה של דניאל לבשה יחד עם החליפה מבית מעצב העל אלכסנדר מקווין, לסעודה החגיגית הראשונה שלה לצד בעלה לעתיד, במסגרת טקס שנתי של קרן לקידום ותמיכה בלוחמים בלונדון. זאת בעוד שכל נשות הממלכה מגיעות עם שמלות לטקסים ואירועים חשובים.

הבחירה האופנתית יוצאת הדופן של מרקל, עוררה סערה וסיקור נרחב בכל אתרי האופנה המקומיים שחלקם אף הופתעו מהאומץ של הנסיכה החדשה להגיע לטקס בחליפה ולא בשמלה כמקובל.

לאחר ההופעה הפומבית של מרקל, החולצה של המעצבת הישראלית שעולה 280 דולר אזלה מהמלאי הנוכחי, כשהמלאי הבא ישלח רק באפריל למזמינות. "אנחנו נרגשים מכך שמייגן מרקל בחרה ללבוש TUXE, ואוהבים את הסטיילינג שבו היא שילבה את בגד הגוף שלנו", מסרה המעצבת תמר דניאל לאתר "וואלה אופנה". "זו בחורה שמייצגת העצמה נשית והערכה עצמית, ואלו ערכים שחשובים לנו במותג".

המעצבת דניאל בת ה-36, שפועלת בימים אלו בארה"ב- זוכה להצלחה רבה עקב החולצות הייחודיות שמשולבות עם בגדי גוף במטרה להתאים לנשות עסקים, שלא רוצות לדאוג שהחולצה תזוז מתוך החצאית/המכנס. היא נולדה בירושלים להורים ממוצא בריטי וגדלה בלונדון ועשתה שירות לאומי בישראל. את לימודי עיצוב האופנה למדה בשנקר.

החולצה שבחרה מייגן(צילום מסך מתוך האתר)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מעניין. על מייגן החולצה נראית פתוחה
יפה יוסף | 09-02-2018 13:37
קצת בצוואר ואילו בתצוגה היא מושלמת.
2
אני פשוט מתקשה לעכל את העובדה שבזה מתעסקים בני האדמים..
שמעון | 25-04-2018 6:53
אז תגידו שגם אני. זה בדיוק כמו שתגידו לחוקר תולעים שהוא תולעת.. נו...