חזן נאם, מאבטחי הכנסת דרשו שיסיים. צפו - סרוגים

חזן נאם, מאבטחי הכנסת דרשו שיסיים. צפו

מאבטחים של משמר הכנסת דרשו מח"כ חזן לסיים את נאומו האלטרנטיבי מאודיטוריום הכנסת. בהמשך, נכבה במקום האור והעיתונאים התבקשו לעזוב ולהפסיק לצלם. מי אשם לטענתו? "תרמית של יו"ר הכנסת הדיקטטור"

חזן נאם, מאבטחי הכנסת דרשו שיסיים. צפו

ניסיון השתקה? במהלך הנאום האלטרנטיבי, של ח"כ אורן חזן בשל החלטת ועדת האתיקה להדירו מעבודת הכנסת למשך ששת החודשים הקרובים, הגיעו מאבטחים של משמר הכנסת ודרשו לסיים את השידור החי שהעביר ברשתות החברתיות. בהמשך, נכבה במקום האור והעיתונאים התבקשו לעזוב ולהפסיק לצלם, בטענה שהדבר אסור. ומי אשם לטענתו חזן? הכל כמובן "תרמית של יו"ר הכנסת הדיקטטור".

"הבריונים של יולי כיבו לי את האורות"

ח"כ אורן חזן, האשים בתגובה ל"ניסיון ההשתקה" לדבריו, בנאום המליאה האלטרנטיבית את  יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שלטענתו, "אנשיו ניסו להפסיק את הנאום, ולמנוע בכוח ממני לנאום".

"עליתי היום לנאום את הנאום הראשון במליאה האלטרנטיבית באולם האודיטוריום, אותו צילמתי בלייב בפייסבוק", פתח חזן את דבריו, וסיפר כי "אחרי מספר דקות שבהם דיברתי בין היתר על הפיגוע הקשה באריאל, הגיעו אנשיו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, ניסו להפסיק את הנאום, ולמנוע בכוח ממני לנאום".

"לאחר שהזכרתי להם שאני ח"כ ואסור להם למנוע בעדי לדבר, הם עשו מעשה בריוני שרק מי שרואה אותו יכול להאמין, ( הכל בפייסבוק שלי משודר ומתועד), הם סילקו בכוח את נציגי כלי התקשורת ואת כל האנשים שצפו ותאמינו או לא – כיבו לי את האור באולם. כן, הבריונים של יולי כיבו לי את האורות".

חזן ממשיל בטענתו כי יו"ר הכנסת אחראי על המהלך. "חמור מכך על כל מחזה האימים הזה מנצח לא פחות ולא יותר מקצין המבצעים של יולי, הלוא הוא קצין הכנסת". חזן מדגים בתגובתו כי" רק שערו לנפשכם את מפכ"ל המשטרה מגיע בשליחות רה"מ להשתיק את הדמוקרטיה ואת חברי הכנסת שמותחים עליו ביקורת- זה מעמדו של קצין הכנסת ברחבי המשכן".

חזן הוסיף, "אם מישהו היה זקוק לעוד הוכחה כי הרחקתי מהמליאה היא דיקטטורה לשמה וניסיון מהחמורים שנעשו במדינת ישראל להשתיק אדם על רקע דעותיו הפוליטיות והאמת שלו- על כך שמחבלים מקומם לא בכנסת ישראל, היום קיבלתם את ההוכחה בשידור חי".

 

בראיון לסרוגים, סיפר חזן בסוף השבוע שעבר כי יקים בתגובה מליאה אלטרנטיבית בכנסת: "בתוך מליאת הכנסת אני נותן לתומכי הטרור לעשות כרצונם, אבל ברחבי המשכן אני בעל הבית, אני עדיין שולט בעניינים ואמשיך לסתום להם את הפה מול המצלמות ומול כל העולם. אני אמשיך לעשות סיורים ופעילויות בשטח וגם לנאום מהמליאה האלטרנטיבית שאני מתכוון להקים, יהיו נאומים קבועים ממליאת הכנסת"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מי הצלם הזה? לא שומעים כלום
רוני | 06-02-2018 9:36
???
2
האיש תותח!!!
תמר | 06-02-2018 21:44
הילד שכל הזמן צועק שהמלך עירום....
3
יישר כח איש יקר!
העלה והצלח | 27-02-2018 14:35
המשך בפועלך המבורך.