משפ' גולדין דורשים: 'שיקום עזה, אחרי החזרת אורן והדר' - סרוגים

משפ' גולדין דורשים: 'שיקום עזה, אחרי החזרת אורן והדר'

משפחת גולדין פרסמה הודעה רשמית בה היא קוראת לשרי הקבינט לאמץ את עמדת הרמטכ"ל להתנות כל שיקום הומניטרי בעזה בהחזרת הגופות החיילים שנמצאים בידי חמאס

author-image
משפ' גולדין דורשים: 'שיקום עזה, אחרי החזרת אורן והדר'

משפחת גולדין פרסמה הערב (שני) דרישה מהקבינט המדיני-בטחוני לקראת הדיון שיתקיים מחר,  לאמץ את עמדת הרמטכ״ל גדי אייזנקוט ולשים תנאי מקדים לכל מהלך לשיקום ושדרוג הומניטרי של עזה- בהחזרת אורון והדר".

 

"הגיע הזמן שהקבינט הישראלי יהיה ראש החץ במאמץ להשבת הבנים הביתה", אמרו במשפחת גולדין והוסיפו, "אנו קוראים לשרים לאמץ את עמדת הרמטכ"ל גדי אייזנקוט ולשים תנאי מקדים לכל מהלך לשיקום ושדרוג הומניטרי של עזה בהחזרת אורון והדר".

"זהו אבסורד שהקהיליה הבינלאומית יודעת שההחזקה של חמאס באורון והדר הינה הפרה של הדין ההומניטרי הבין לאומי, ומנגד שרי ממשלת ישראל לא דורשים את השבתם מהרשות הפלסטינית וחמאס כחלק בלתי נפרד מהפתרון ההומניטרי לעזה", נכתב בהודעת המשפחה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
למשפחת גולדין: אל תיכנעו - אנחנו איתכם - אל
אוראור | 05-02-2018 21:30
תירדמו - אנחנו איתכם - אל תתבלבלו - אנחנו איתכם - אל תלכו לאיבוד - כי גם אנחנו נלך לאיבוד - ותזכרו שמאחורי העננים - השמים תמיד כחולים.
2
משפחת גולדין.אל תתייאשו.אל תרימו ידיים
אתא.א.א | 08-05-2018 19:02
נכון צודקים.הממשלה הזאת כבר לא מוכיחה שילדינו יקרינו חשובים מכל. הם חושבים שהחמאס ידרוש מחיר. בנתיים הממשלה בלי מחיר מוסרת גופות שכן יכלו להתמקח. כמו כל הקופות של המחבלים.כמו גופת המהנדס בהודו שנהרג.מדועמאיםשכו לתת למצרים להעביר אותו דרכם רק בגלל שקט.ומה עם נשמות של ההורים מי סוכר אותם. אני ועוד רבים בטוחה אני שאינם רוצים שילדיהם ילחמו בקרבי.כי אף אחד לא זוכר.אני רוצה להזכיר לביבי לא מפקירים שום אזרח יהודי והמיוחד חייל צה''לל. היו נכנסים לשטח האויב רק כדי להביא את השבויים הביתה.נכון המחיר היה יקר.אבל ישנם דרכים.להחזירן הביתה.כמו שההורים של גלדין ביקשו מספיק עם כל ההטבות להן. אבו מאזן משלם להם מחיר יקר בגלל רצונם להיות שהידים. אבל משלם.ופה הממשלה מזניחה את החיילים השבויים.