זנדברג מגלה: מה גרם למרצ להיות לא רלבנטית? - סרוגים

זנדברג מגלה: מה גרם למרצ להיות לא רלבנטית?

חברת הכנסת תמר זנדברג המתמודדת על ראשות מפלגת מרצ, מסבירה מדוע החליטה להתמודד על ראשות המפלגה מול חברתה זהבה גלאון ומגלה מה קרה למפלגת מרצ שהפך אותה למפלגה לא רלבנטית

author-image
זנדברג מגלה: מה גרם למרצ להיות לא רלבנטית?
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

חברת הכנסת תמר זנדברג המתמודדת על ראשות מפלגת מרצ, מדוע החליטה להתמודד על ראשות המפלגה מול חברתה זהבה גלאון ומגלה מה קרה למפלגת מרצ שהפך אותה למפלגה לא רלבנטית.

חייבים לרענן את ההנהגה

"הבנתי שמרצ המתנדנדת על אחוז החסימה לא יכולה ללכת שוב לבחירות עם אותה הנהגה", הסבירה זנדברג בראיון ל'ישראל היום'. לדבריה, "עם כל האהבה שיש לי לגלאון וגילאון, מרצ חייבת לרענן את ההנהגה שלה. היא שקעה לאיזה חוסר רלוונטיות וחייבת לעבור חילופי דורות ולצעוד קדימה".

כשנשאלה מה גרם למרצ להיות לא רלוונטית, השיבה זנדברג: "יש אצלנו עייפות, דכדוך, ייאוש, שום דבר לא משתנה או מתחדש, לא העמדות ולא הפרסונות. אינני חושבת שעלינו להחליף את הערכים שלנו, להיפך, אנחנו עם המאבק על שוויון לאזרחים, חופש ביטוי, זכויות אדם וכדומה – זו ישראל האמיתית, ולא כפי שיריבינו מציגים אותנו כעוכרי ישראל".

התמיכה בנו היא יותר מאשר 4-5 מנדטים

זנדברג מתייחסת לכוחה הפוליטי של המפלגה ואמרה כי "התמיכה בעמדות שלנו היא הרבה יותר רחבה מאשר 4-5 מנדטים שאנחנו מתנדנדים עליהם. בכל מערכת בחירות אנחנו נלחמים על חיינו והציבור לא מתחבר לתחושה הזו. אנו חייבים לשדר שאנחנו הולכים לנצח".

זנדברג נשאלה מדוע מרצ איבדה את שמחת החיים, והשיבה: "כי התחלנו להאמין במה שאומרים עלינו, שהם שני דברים סותרים – שאנחנו קטנים, חלשים ולא רלוונטיים וכן שאנחנו מסוכנים ועוכרי ישראל. עלינו לבחור לקראת הבחירות באלטרנטיבה חדשה, מרעננת, שאומרת לציבור שלנו: אתם בסדר, אינכם עוכרי ישראל אלא פטריוטים. ברגע שנשדר זאת לציבור הוא יקלוט זאת".

לא ניתן לליברמן לגזור עלינו ישיבה באופוזיציה

זנדברג התייחסה גם לדבריה לפיהם היא מוכנה לשבת בממשלה עם אביגדור ליברמן, דברים אשר יצרו עימות חריף בינה לבין גלאון: "הגיע הזמן שניקח את גורלנו בידינו ולא ניתן לליברמן לגזור עלינו ישיבה באופוזיציה. מרצ ישבה בקואליציות גם עם מפלגות שונות ממנה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מרצ
אזרחית | 05-02-2018 20:51
המפלגה לא רלוונטית ולא תהיה רלוונטית, אין ולא יהיה מקום לדעות התלושות שלכם מהמציאות. ולא משנה מי יעמוד בראשה.תפנימו!
2
עוד
אדם | 07-03-2018 20:56
מסוממת שחושבת שתגרוף יותר מנדטים לא שוכחים איך השתטחה על קברו של הרוצח ערפאת תתבישי עלובה
3
זנדברג תומכת בטרור הערבי של החמאס
גולש | 01-04-2018 1:35
זנדברג דורשת לחקור את ההרג של עזתים שניסו לפלוש לישראל. בכך היא מעמידה עצמה כתומכת של החמאס, הגורם המניע והמארגן של ההפגנה השלווה בעזה