בתגובה לקנסות? חלונות מנופצים וונדליזם בעירייה - סרוגים

בתגובה לקנסות? חלונות מנופצים וונדליזם בעירייה

אלמונים ניפצו חלונות בבניין עיריית אשדוד, על רקע חלוקתם לראשונה של קנסות במתחם ביג הפועל בשבת: "הסתה מובילה לאלימות", הצהיר ראש העיר. משטרה: מסתמן כי אין קשר בין הדברים

author-image
בתגובה לקנסות? חלונות מנופצים וונדליזם בעירייה

עובדי עיריית אשדוד, הגיעו הבוקר (ראשון) לבניין העירייה וגילו להפתעתם חלונות מנופצים ואבנים זרוקות, זאת ככל הנראה בתגובה לדו"חות שחולקו אתמול על ידי פקחי העיירה, כנגד בעלי העסקים שפתחו בשבת. אולם במשטרה טוענים כי אין לקשור בין השניים.

ראש העיר יחיאל לסרי הגיב לאירוע וכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "הסתה מובילה לאלימות! לצערי פתחנו את הבוקר בעיריית אשדוד עם תמונות הוונדליזם האלה. וזה עצוב מאוד".

לסרי חזר על דבר מהשבוע שעבר, כי הוא לקראת סיום גיבוש מתווה לפתרון המשבר, והוסיף: "מתווה השבת המתגבש. דורש סבלנות, כן, סבלנות.  הבטחתי פתרון, ואנחנו בדרך אליו. ישנם עוד מספר קטן של אתגרים לעבור בדרך, עקב פסיקת בית המשפט אשר חייבה את אשדוד לפעול".

"על כן", הוסיף ראש העיר, "ההתראות והקנסות שניתנו בשבת בחלק מהעסקים (מעבר לעובדה שאכיפה זו אינה דבר חדש..), הם שלב הכרחי במתווה המתגבש לאחדות באשדוד, בעיקר בשל הצורך שיעמוד בסופו של יום, במבחן בית המשפט. כולנו מחויבים לחוק".

"לא אגרר לפופוליסטיות והסתה אשר פוגעת בתדמיתה של אשדוד ולצערי, כמו שאתם רואים, כבר הובילה למעשים ולמקרה וונדליזם", הצהיר לבסוף.

‏אמש כתבה בחשבון הטוויטר שלה, ח״כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו): "ראש העיר יחיאל לסרי- רק השבוע טענת שאתה מקיים הידברות עם התושבים ופועל לקירוב לבבות בעירך. טענת שקיים פתרון ולא תתן יד לפילוג העיר. היום, לראשונה מזה שנים, שלחת פקחים לחלק דוחות לעסקים הפתוחים בשבת בביג באשדוד. ככה ״מקרבים לבבות״. ״שאפו״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו